برگزاری جلسه هم اندیشی روسای خدمات شرکت های پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی در رستوران پیروز+تصاویر

برگزاری جلسه هم اندیشی روسای خدمات شرکت های پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی در رستوران پیروز+تصاویر
جلسه هم اندیشی روسای خدمات شرکت های پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی در رستوان پیروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی جلسه هم اندیشی روسای خدمات شرکت های پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی در رستوران پیروز برگزار شد.


پیش از آغاز  این نشست روسای خدمات از قسمت های مختلف رستوران تازه بازگشایی شده پیروز بازدید کردند و ضمن تقدیر بخاطر ایجاد چنین فضایی برای استفاده خانواده های کارکنان شرکت های پتروشیمی، انجام کارهایی مشابه در سایر رستوران ها را موجب رضایتمندی بیشتر مشتریان دانستند.


پس از این بازدید، جلسه با حضور روسای خدمات شرکت های پتروشیمی، رئیس خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی وتعدادی از اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و درباره موضوعات مختلف مربوط به امور خدماتی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


طرح موضوعات مربوط به پروازها و رستوران ها محور اصلی این جلسه بود که ضمن ارائه پیشنهاداتی درباره این دو بخش از سوی روسای خدمات شرکت های پتروشیمی، ادیبی رئیس خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی به بیان توضیحاتی درباره عملکرد این واحد در بخش های مسافرتی و رستورانی پرداخت.


همچنین در این جلسه که رئیس برنامه ریزی و فناوری اطلاعات  شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه رئیس واحد IT این شرکت نیز حضور داشتند، درباره اقدامات در دست اقدام این واحد درباره ایجاد فناوری های جدید در رستوران ها و فرودگاه ها جهت سهولت استفاده مشتریان توضیحاتی ارائه شد که با استقبال روسای خدمات شرکت های پتروشیمی همراه شد.


گفتنی است که این نشست ها بصورت فصلی بین روسای خدمات شرکت های پتروشیمی با هدف ارائه نقطه نظرات مختلف کارکنان شرکت ها در زمینه امور خدماتی برگزار می شود. 

۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۷۶
کد خبر : ۱۸,۵۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید