مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در جلسه هیئت رئیسه: تعهد و تعلق سازمانی و تکریم ارباب رجوع دو اصل مهم برای پیشرفت هر مجموعه ای است

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در جلسه هیئت رئیسه: تعهد و تعلق سازمانی و تکریم ارباب رجوع دو اصل مهم برای پیشرفت هر مجموعه ای است
صبح روز دوشنبه 19 آذر 97 و در حاشیه جلسه هیئت رئیسه، دو نفر از نیروهای شرکت عملیات غیرصنعتی مورد تقدیر گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح روز دوشنبه 19 آذر 97 و در حاشیه جلسه هیئت رئیسه، دو نفر از نیروهای شرکت عملیات غیرصنعتی مورد تقدیر گرفتند.

آقایان سعید آهنی کارمند واحد فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) و فرید عبادی نیروی حراست این شرکت در حاشیه جلسه هفتگی هیئت رئیسه به دلیل تعهد و تعلق سازمانی و تکریم ارباب رجوع مورد تقدیر قرار گرفتند.

مهندس غلامی در این رابطه اظهار کرد: جنس کار شرکت عملیات غیرصنعتی خدماتی است و به همین دلیل برخورد مناسب و گشاده رویی در مواجهه با ارباب رجوع لازمه کار ما است. بخصوص برای کسانی که کارشان در موقعیتی است که بیشتر با مردم روبرو می شوند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی همچنین با تاکید بر اهمیت  تعهد و تعلق سازمانی کارکنان هر مجموعه گفت: لازمه پیشرفت یک مجموعه تعهد و تعلق سازمانی کارکنان آن مجموعه است که خوشبختانه این دو ویژگی در بسیاری از افراد زیر مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی وجود دارد و امیدواریم با تقویت توانمندی ها شاهد بالا رفتن سرعت تحولات مثبت در این شرکت باشیم.

  

۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۲۲
کد خبر : ۱۸,۵۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید