بازدید مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از روند برگزاری هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی+تصاویر

بازدید مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از روند برگزاری هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی+تصاویر
مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت در جریان برگزاری هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی بندرماهشهر، در محل برگزاری برخی از مسابقات این جشنواره حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت در جریان برگزاری هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی بندرماهشهر، در محل برگزاری تعدادی از مسابقات این جشنواره حاضر شدند.


مسابقات دارت که در سالن دارت خبرنگار برگزار می شود اولین محل بازدید مهندس غلامی بود که طی آن اصغر نظری رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی ضمن ارائه توضیحاتی درباره کیفیت برگزاری این دوره از جشنواره، سعی بر حفظ نظم و اجرای مقررات مسابقات را از موارد مهم و مورد تاکید این امور دانست.


بازدید از مسابقات فوتسال در سالن بعثت دومین مقصد مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی بود که به همراه تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرماهشهر در محل برگزاری این مسابقات حاضر شدند که منوچهر حیاتی رئیس هیئت فوتبال نیز هیجان بالای حاکم بر مسابقات فوتسال را از ویژگی های مثبت این دوره از جشنواره شهدای صنایع پتروشیمی دانست.


مهندس غلامی نیز ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی، حساسیت کار را به دلیل  تعدد رشته ها و بازی ها در هر دو بخش آقایان و بانوان بالا دانست و در عین حال حفظ کیفیت برگزاری مسابقات را مورد تاکید قرار داد.


گفتنی است که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی بندرماهشهر با حضور 18  شرکت و 1173 شرکت کننده در 8 رشته آقایان و 8 رشته بانوان توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان در حال برگزاری است.

۲۰ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۶۵
کد خبر : ۱۸,۵۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید