تیم های برتر رشته های آمادگی جسمانی، شنا و دارت بانوان در جشنواره ورزشی شهدا صنایع پتروشیمی مشخص شدند

تیم های برتر رشته های آمادگی جسمانی، شنا و دارت بانوان در جشنواره ورزشی شهدا صنایع پتروشیمی مشخص شدند
در حالی که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به نیمه راه خود رسیده است، تیم های برتر تعدادی از رشته ها در بخش بانوان مشخص شده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در حالی که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به نیمه راه خود رسیده است،  تیم های برتر تعدادی از رشته ها در بخش بانوان مشخص شده اند.

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان 16 آذر در سالن بعثت بندرماهشهربرگزار شد و در پایان تیم های پتروشیمی بندرامام(ره) جایگاه اول، پتروشیمی مارون جایگاه دوم و پتروشیمی رازی جایگاه سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

مسابقات دارت بانوان 17 آذرماه در سالن دارت خبرنگار برگزار شد و تیم پتروشیمی امیرکبیر جایگاه اول، پتروشیمی لاله جایگاه دوم و شرکت عملیات غیرصنعتی جایگاه سوم را از آن خود کردند.

همچنین مسابقات شنا بانوان 18 آذر در استخر آزادی برگزار شد و به ترتیب تیم های پتروشیمی بندرامام(ره) ، پتروشیمی رازی و  شرکت عملیات غیرصنعتی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی بندرماهشهر با حضور 18 شرکت و 1173 شرکت کننده در 8 رشته آقایان و 8 رشته بانوان توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان در حال برگزاری است.

۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۹۳
کد خبر : ۱۸,۵۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید