تشریح فعالیت های واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی توسط رئیس این واحد به مناسب روز ملی حمل و نقل

تشریح فعالیت های واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی توسط رئیس این واحد به مناسب روز ملی حمل و نقل
سعید سلطانی رئیس واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل به تشریح فعالیت های این واحد پرداخت.

سعید سلطانی رئیس واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل به تشریح فعالیت های این واحد پرداخت.

سلطانی در ابتدا ضمن تبریک این روز به مجموعه همکاران حمل و نقل و قدردانی از رئیس سابق این واحد اظهار داشت: در ابتدا باید از زحمات آقای کریمی در واحد حمل و نقل تشکر کنیم که همواره با تلاش و پیگیری های خود سعی در بالا بردن کیفیت این واحد داشته اند.

وی در تشریح فعالیت های واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: واحد حمل و نقل در قسمت های مختلفی مشغول به فعالیت است که یکی از قسمت های مهم آن در بخش سرویس های رفاهی است که در شهرک بعثت، بندرماهشهر و چمران در حال ارائه خدمات است و با 160 اتوبوس و مینی بوس روزانه حدود 120 سرویس انجام می شود.

رئیس واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی سرویس دانش آموزان خانواده های کارکنان شرکت های پتروشیمی را بخش مهم و بزرگی از کار این واحد دانست و خاطر نشان کرد: در ابتدای سال تحصیلی با حجم زیادی از کار برای صدور کارت سرویس های مدارس روبرو هستیم و امسال حدود 2700 دانش آموز از سرویس های مجموعه ما در حال استفاده هستند که با 107 اتوبوس و مینی بوس جمعا 267 سرویس در طول روز انجام می شود.

وی ادامه داد: سرویس های مدارس جهت استفاده دانش آموزان خانواده های کارکنان شرکت های پتروشیمی در اختیار آن ها قرار می گیرد و خانواده های غیرشرکتی نیز می توانند با مراجعه به واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی ، از این خدمات استفاده کنند.

سلطانی با اشاره به سایر خدماتی که توسط واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی ارائه می شود، گفت: بخشی از سرویس های ما مربوط به تشریفات است که وظیفه جابجایی مهمانان شرکت های پتروشیمی را برعهده دارد و بخش دیگر قسمت تاکسیرانی است که این سرویس ها نیز در اختیار واحد های مختلف شرکت عملیات غیرصنعتی جهت انجام کارهای روزانه قرار می گیرد.

وی در پایان سوخت رسانی و تعمیر خودروها را بخش دیگری از فعالیت مجموعه حمل و نقل عنوان کرد و ادامه داد که تامین سوخت ژنراتورها و موتورهای دیزل در شهرک بعثت، شهر چمران و دفتر مرکزی و تعمیر نگهداری خودروهای مجموعه حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز از سایر کارهای در حال انجام این واحد است.

۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۹۵۶
کد خبر : ۱۸,۵۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید