امضا توافقنامه پروژه "پایش تصویری" در بندرماهشهر و بندرامام توسط مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی+تصاویر

امضا توافقنامه پروژه "پایش تصویری" در بندرماهشهر و بندرامام توسط مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی+تصاویر
توافقنامه پروژه نصب دوربین های "پایش تصویری" در بندرماهشهر و بندرامام از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی توسط مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، فرمانده انتظامی و فرماندار شهرستان بندرماهشهر به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی توافقنامه پروژه نصب دوربین های "پایش تصویری" در بندرماهشهر و بندرامام از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی توسط مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، فرمانده انتظامی و فرماندار شهرستان بندرماهشهر به امضاء رسید.

در این جلسه فرماندار ، دادستان،رئیس حوزه قضائی بندر امام و فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی حضور داشتند.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ابتدای این نشست با اشاره به لزوم توجه به  امنیت شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: یکی از مولفه های تحقق جامعه ای پیشرفته، سطح امنیت بالا است که در کنار فرهنگ سازی و کنترل های فیزیکی، بهره بردن از فناوری و تجهیزات روز لازمه آن است.

وی افزود: صنایع پتروشیمی در جهت ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود و به صلاح دید شورای محترم سیاست گزاری شهرستان، مدیریت انتظامی را همراهی خواهند کرد و بنا بر مصوبات صورت گرفته، مبلغ 13 میلیارد ریال جهت نصب و بروزرسانی دوربین های سطح شهر بندرماهشهر و بندرامام تخصیص داده شده است.

مهندس بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر نیز ضمن تقدیر از شرکت عملیات غیرصنعتی و مجموعه صنایع پتروشیمی به خاطر توجه به نیازهای شهرستان گفت: صنایع پتروشیمی نقش خود را به عنوان تکمیل کننده طرح ها در رفع نیازهای شهرستان، به خوبی ایفا می کند و نیاز است سایر ادارات نیز وظایف و ماموریت های خود را به صورت کامل انجام دهند.

وی افزود: از دوستان نیروی انتظامی نیز توقع داریم به سرعت کار نصب دوربین ها را آغاز کرده و در عین حال کیفیت دوربین ها و محل استقرار آن ها را مورد توجه قرار دهند.

همچنین سرهنگ زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر نیز با تقدیر از حساسیت مسئولین شهری و مدیران صنایع پتروشیمی به موضوع امنیت در شهرستان،  تاکید کرد: این تجهیزات می تواند نقش موثری در جلوگیری از وقوع جرم و همچنین شناسایی تخلفات در منطقه داشته باشد و با هماهنگی های صورت گرفته، دوربین های با کیفیتی جهت نصب و راه اندازی به این امر اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است که در پایان، توافقنامه پروژه دوربین های پایش تصویری توسط مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به عنوان تامین کننده مالی، فرماندار به عنوان رئیس شورای سیاست گزاری شهرستان بندماهشهر و فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر که نصب و راه اندازی این تجهیزات را برعهده دارد، به امضاء رسید.


همچنین مهندس غلامی  از نصب دوربین های پایش تصویری در شهرک بعثت  همزمان با بندرماهشهر و بندرامام و از محل اعتبارات شرکت عملیات غیرصنعتی خبر داد.  

۳ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۶۶
کد خبر : ۱۸,۵۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید