برگزاری دومین جلسه کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و نمایندگان شرکت های پتروشیمی+تصاویر

برگزاری دومین جلسه کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و نمایندگان شرکت های پتروشیمی+تصاویر
دومین جلسه کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی و نمایندگان شرکت های پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی دومین جلسه کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی و نمایندگان شرکت های پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

در این جلسه موضوعات مختلف مربوط به ساکنین شهرک بعثت که به نمایندگان شرکت ها منتقل شده بود، توسط آن ها مطرح شد و راهکارهای بهبود هرچه بیشتر وضعیت شهرک بعثت بررسی گردید.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی هدف از برگزاری این جلسات را تصمیم گیری های اساسی جهت بهبود وضعیت زندگی در شهرک بعثت دانست و اظهار داشت: این جلسات صرفا به جهت مشورت دهی نیست و قرار است تصمیماتی اساسی برای امور شهرک بعثت گرفته شود و به همین دلیل درخواست کرده ایم نمایندگان تام الاختیار مدیران عامل شرکت ها در این جلسات حضور پیدا کنند.

وی همکاری گروه های مختلف را لازمه پیشرفت شهرک بعثت دانست و گفت: در کنار وظایفی که مدیریت شهرک بعثت بر عهده دارد و باید همت خود را جهت بهبود وضعیت شهرک به کار بگیرد، از شرکت های پتروشیمی و ساکنین نیز انتظار می رود مجموعه مدیریت شهرک بعثت را در انجام این رسالت همراهی کنند و خود را در در این امر سهیم بدانند.

گفتنی است که در این نشست نقاط ضعف و قوت شهرک بعثت بررسی شد و مقرر گردید اقداماتی جهت بهبود هرچه بیشتر وضعیت این شهرک صورت بگیرد.

۱۰ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۰۴
کد خبر : ۱۸,۵۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید