برگزاری مانور واکنش در شرایط اضطراری در شهرک بعثت+تصاویر

برگزاری مانور واکنش در شرایط اضطراری در شهرک بعثت+تصاویر
مانور واکنش در شرایط اضراری صبح روز پنجشنبه 13/10/97 در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مانور واکنش در شرایط اضراری صبح روز پنجشنبه 13/10/97 در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار شد.

در این مانور که در  حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار می شد، نیروهای آتش نشانی، حراست و مدیریت شهرک بعثت، آتش نشانی و اداره برق شهر چمران، مرکز فوریت های پزشکی شهرستان بندرماهشهر و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مشارکت داشتند.

بر اساس سناریوی از پیش مشخص شده، یک آتش سوزی در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) مجموعه خلیج فارس شهرک بعثت ایجاد شد و بعد از تماس با آتش نشانی، بلافاصله نیروهای امدادی در محل حادثه حضور پیدا کردند و اقدامات لازم جهت اطفای حریق، جلوگیری از گسترش آتش سوزی و انتقال مصدومان انجام شد.

جمعی از ساکنین شهرک بعثت نیز به تماشای این مانور و عکس العمل نیروهای امدادی در هنگام حادثه ایستادند و پس از پایان برنامه از نیروهای امدادی قدردانی کردند.

بلافاصله پس از پایان این برنامه، نشستی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی  با نیروهای شرکت کننده در این مانور در سالن جلسات فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) برگزار شد و نقاط ضعف و قوت مانور جهت ارتقاء سطح آمادگی در مقابله با حوادث بررسی گردید.

مهندس غلامی در این نشست کیفیت اجرای مانور را قابل قبول توصیف کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در مقایسه با مانورهای پیشین، این مانور از کیفیت بالاتری برخوردار بود و امیدواریم با تجربه های کسب شده از این برنامه ها، شاهد عکس العمل های دقیقی در هنگام وقوع حوادث باشیم.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی آموزش اصول ایمنی به خانواه ها را ضروری دانست و گفت: بدون شک اگر خانواده ها از اصول ایمنی باخبر باشند شاهد کمترین حادثه در سطح شهرک بعثت خواهیم بود و بر همین اساس لازم است همکاران ما در اداره HSE و آتش نشانی از راه های مختلف این آموزش ها را به خانواده های محترم منتقل کنند.

گفتنی است که به منظور افزایش سطح آمادگی و هماهنگی واحدهای عملیلاتی شرکت عملیات غیرصنعتی، بصورت مستمر مانورهایی با موضوعات مختلف  در سطح شهرک بعثت انجام می شود.

۱۳ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۳۵
کد خبر : ۱۸,۵۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید