جلسه مشترک مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر و پازارگاد برگزار شد+تصاویر

جلسه مشترک مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر و پازارگاد برگزار شد+تصاویر
صبح روز شنبه 15 دی 97 جلسه هم اندیشی و هم افزایی بین مدیران عامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح روز شنبه 15 دی 97 جلسه هم اندیشی و هم افزایی بین مدیران عامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد برگزار شد.

این نشست به درخواست مهندس یاسری مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و به میزبانی بندرماهشهر با هدف تبادل تجربیات و هم افزایی جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شعبانلو رئیس روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت طی سال های اخیر پرداخت و به کسب و کارهای موفقی که باعث رضایت مشتریان شده است اشاره کرد.

همچنین مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر در تشریح خدمات این شرکت به کارکنان و خانواده صنعت پتروشیمی گفت: بهره گیری از ایده های جدید و توانمندی های موجود در منطقه باعث افزایش کیفیت خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی و همچنین ارتقاء مهارت بخش های خصوصی شهرستان شده است.

وی به پروژه های انجام شده برای مردم شهرستان از محل اعتبارات شورای راهبردی اشاره کرد و اظهار داشت: ما در مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر بعد از تسلط بر وظایف ذاتی خودمان که همان ارائه خدمات با کیفیت به کارکنان شرکت های پتروشیمی است، وارد فاز خدمات دهی به منطقه شدیم و تلاش کردیم با احداث پروژه های بزرگی مانند استخر، ایستگاه راه آهن، خوابگاه، اورژانس و ... از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی، فاصله میان مردم و صنعت را به حداقل برسانیم.

گفتنی است که بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در سفر یک روزه خود به بندرماهشهر از بخش های مختلف شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر بازدید خواهند کرد و با کیفیت خدمات در حال ارائه آشنا خواهند شد.

۱۵ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۷۶
کد خبر : ۱۸,۵۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید