مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با حضور در بندرماهشهر با امکانات و خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی در این شهر آشنا شدند+تصاویر

مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با حضور در بندرماهشهر با امکانات و خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی در این شهر آشنا شدند+تصاویر
مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد جهت آشنایی با نوع خدمات و امکانت صنعت پتروشیمی در بندرماهشهر، از برخی اماکن شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد جهت آشنایی با نوع خدمات و امکانت صنعت پتروشیمی در بندرماهشهر، از برخی اماکن شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بازدید کردند.

سفر مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با هدف آشنایی با خدمات در حال ارائه از سوی شرکت شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صورت گرفت و طی آن مجموعه های مختلف و نحوه ارائه خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی به آن ها معرفی شد.

امکانات و خدمات متنوعی که توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در حال ارائه است، مورد توجه مدیران این شرکت عسلویه ای قرار گرفت و ضمن نکته برداری از توضیحات مدیران واحدهای مختلف، تلاش شد این تجربیات به یکدیگر منتقل شود.

پس از برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی که گزارش آن را می توانید از اینجا بخوانید، بازدید از اماکن مختلف شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همراه با مدیران عامل و اعضای هیئت رئیسه دو شرکت آغاز شد.

اولین مقصد بازدید کلینیک پزشکی_ورزشی در شهرک بعثت بود که حجم استقبال، کیفیت خدمات و امکانات انگیزه ایجاد مرکزی مشابه را در عسلویه برای مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ایجاد کرد.

فرهنگسرای گلستان شهرک بعثت دومین محل بازدید بود که بهره گیری از اساتید به نام در مراکز مشاوره ای این فرهنگسرا و استقبال خانواده ها مورد توجه قرار گرفت.

فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) آخرین محل بازدید در روز اول حضور مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در بندرماهشهر بود که کلاس های متنوع، استقبال بیش از هزار زبان آموز، لابراتوار زبان و خانه کودک از بخش های جالب توجه برای مدیران این شرکت بود.

حضور در پارک ارم صبح روز دوم انجام شد که پس از صرف صبحانه در رستوران این پارک، از زیبایی ها و جاذبه های پارک ارم بازدید شد که وجود چنین پارک زیبایی در شهرستان بندرماهشهر دور از انتظار مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد بود و طی آن تنگ تکابی رئیس پارک ارم به اقدامات انجام شده در این پارک و نحوه راهبری آن اشاره کرد.

گفتنی است که این سفر به پیشنهاد مهندس یاسری مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و با استقبال مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی و با هدف تبادل تجربیات، هم افزایی به جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان و الگو برداری از فعالیت های موفق انجام شده در زمینه های رفاهی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی صورت گرفت.

۱۶ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۳۲۱
کد خبر : ۱۸,۵۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید