هفتمین دوره مسابقات قرآن، اذان، نهج البلاغه ومهدویت ویژه خانواده شرکت های پتروشیمی برگزار می شود

هفتمین دوره مسابقات قرآن، اذان، نهج البلاغه  ومهدویت ویژه خانواده شرکت های پتروشیمی برگزار می شود
مسابقات قرآن، اذان، نهج البلاغه و مهدویت از سوی کانون قرآن و انتظار امور فرهنگی_اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مسابقات قرآن، اذان، نهج البلاغه و مهدویت از سوی کانون قرآن و انتظار امور فرهنگی_اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی برگزار می شود.

یعقوب نقی زاده رئیس امور فرهنگی_اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار داشت: این مسابقات ویژه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت های منطقه در دو بخش شفاهی و کتبی در رده های سنی مختلف برگزار خواهد شد.


علی نیسی مسئول امور مساجد و حسینیه های شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در تشریح جزئیات این مسابقات گفت: در بخش شفاهی، حفظ و ترتیل خوانی تعدادی از سوره ها و بخش هایی از قرآن کریم در نظر گرفته شده است و برای هر رده سنی سوره های متفاوتی جهت حفظ و ترتیل خوانی اعلام شده است.

 وی ادامه داد: در بخش کتبی این مسابقات مفاهیم سوره مبارکه نور و تفسیر و ترجمه نهج البلاغه از موارد امتحانی خواهد بود.

همچنین برای هماهنگی بیشتر جهت برگزاری این دوره از مسابقات، جلسه رابطین قرآنی شرکت های منطقه در سالن جلسات فرهنگسرای فردوسی  برگزار شد.

گفتنی است که این رقابت ها از تاریخ 12  لغایت 16 بهمن 97 در مسجد صاحب الزمان(عج)، زینبیه، مدرسه مولوی و رضوان و فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار خواهد شد.

۱۶ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۴۵
کد خبر : ۱۸,۵۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید