برگزاری سومین جلسه کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و نمایندگان شرکت های پتروشیمی+تصاویر

برگزاری سومین جلسه کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و نمایندگان شرکت های پتروشیمی+تصاویر
سومین جلسه کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی و نمایندگان شرکت های پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی سومین جلسه کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی و نمایندگان شرکت های پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

در این جلسه موضوعات مختلف مربوط به ساکنین شهرک بعثت که به نمایندگان شرکت ها منتقل شده بود، توسط آن ها مطرح شد و راهکارهای بهبود هرچه بیشتر وضعیت شهرک بعثت بررسی گردید.

یکی از توافقات صورت گرفته در این جلسه دریافت نظر کارشناسان در حوزه های تخصصی مربوط به شهرک بعثت بود که بتوان بر این اساس برخی تغییرات مثبت را در این شهرک ایجاد کرد.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با تایید این موضوع اظهار کرد: بعضی از موضوعات در شهرک بعثت توسط مجموعه مدیریت این شهرک قابل انجام و پیگیری است ولی بعضی از موضوعات دیگر نیاز به نظر کارشناسی و تخصصی دارد به همین دلیل مثلا در موضوع تخصصی ایجاد فاضلاب مجموعه خلیج فارس، مدیریت شهرک نمی تواند ورود کند ولی با پیگیری و رایزنی با آبفا چمران و اداره کل آب و فاضلاب استان تلاش میکنیم تسریع در روند کار ایجاد شود.

مهندس زارعی مدیرعملیات شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در این خصوص ادامه داد: پس از پایان کار احداث فاضلاب و انجام روکش اولیه توسط اداره آبفا، تمام قسمت های کنده کاری شده روکش آسفالت خواهد شد و دغدغه شهرک نشینان محترم رفع می شود.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در ادامه بر اجرای امور بر پایه قانون تاکید کرد و گفت: در موضوعات مربوط به خیابان، سرعت گیر و سایر موارد مشابه از نظرات کارشناسی پلیس استفاده خواهیم کرد، پیشنهادات و دغدغه های ساکنین محترم شهرک به پلیس منتقل می شود که بهترین و تخصصی ترین تصمیم اتخاذ شود.

گفتنی است که بر اساس تصمیم شورای راهبردی صنایع پتروشیمی، جلسات کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی و با حضور نمایندگان تام الاختیار مدیران عامل تعدادی از شرکت های پتروشیمی جهت انعکاس دغدغه های ساکنین محترم شهرک و پیگیری مطالبات  بصورت دوره ای برگزار خواهد شد.  

۱۷ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۹۴
کد خبر : ۱۸,۵۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید