تامین بخشی از نیازهای مناطق سیل زده استان خوزستان توسط شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه

تامین بخشی از نیازهای مناطق سیل زده استان خوزستان توسط شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه
همزمان با آغاز سال 1398 بسیاری از هموطنان در نقاط مختلف کشور با بحران سیل دست و پنجه نرم می کردند و برطرف سازی خسارت های ناشی از سیل نیز همت همه دستگاه های کشور را می طلبید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با آغاز سال 1398 بسیاری از هموطنان در نقاط مختلف کشور با بحران سیل دست و پنجه نرم می کردند و برطرف سازی خسارت های ناشی از سیل نیز همت همه دستگاه های کشور را می طلبید.

اما سیل در استان خوزستان نیز آثار مخربی از خود بر جای گذاشت و جوانان این خطه با جانفشانی و کار شبانه روزی به مقابله با آن رفتند و همه نهادهای دولتی و غیردولتی نیز با تمام توان به یاری مردم عزیز خوزستانی شتافتند.

شرکت های پتروشیمی منطقه نیز با درک شرایط و با تشکیل جلسات کمیته بحران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به سرعت به یاری هموطنان آسیب دیده شتافتند و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی نیز با انتشار اطلاعیه ای خطاب به رئیس ستاد مدیریت بحران و استاندار خوزستان از آمادگی این شرکت ها جهت کاهش آلام مردم سیل زده این استان خبر دادند.

پس از این جلسات کمک های بسیار زیادی در بخش های مختلف و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران به سمت مناطق سیل زده سرازیر شد و هر یک از شرکت های پتروشیمی با تمام توان از هیچ کمکی در جهت رفع مشکلات هم استانی های سیل زده دریغ نکردند.

شرکت عملیات غیرصنعتی  نیز در آخرین اقدام خود و به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه طی چند نوبت اقدام به خریداری اقلام خوراکی جهت آشپزخانه شرکت های پتروشیمی در مناطق سیل زده کرد.

بخشی از این اقلام شامل موارد زیر می شوند:

یک تن گوشت قرمز ، دو تن گوشت مرغ، 900 کیلو نخود لپه و عدس قرمز، یک تن پیاز و سیب زمینی، 500 لیتر روغن مایع، 500 کیلو کشمش، 36 لیتر آبلیمو، 100 کیلو سویا، 70 کیلو فلفل دلمه و گوجه فرنگی و زرشک، 50 هزار عدد انواع ظروف یکبار مصرف و بیش از 500 کیلو کیسه پلاستکی.

گفتنی است که بنا بر دستور وزیر محترم نفت، مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل محترم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و به دنبال تصمیم مدیران محترم عامل شرکت های عضو شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه این کمک ها تا برطرف شدن خطر سیل و به جریان افتادن روند طبیعی زندگی در بخش های مختلف استان خوزستان ادامه خواهد داشت.

۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۲۱
تعداد بازدید : ۵۷۱
کد خبر : ۱۸,۵۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید