بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از روند بازسازی رستوران و هتل نرگس+تصاویر

بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از روند بازسازی رستوران و هتل نرگس+تصاویر
ه دنبال ایجاد تغییرات اساسی در رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی و بازسازی آن ها، رستوران نرگس نیز از ابتدای دی 97 وارد مراحل تعمیرات اساسی شده است و به همین جهت مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور در رستوران نرگس از روند تعمیرات این رستوران مطلع شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی و بازسازی آن ها، رستوران نرگس نیز از ابتدای دی 97 وارد مراحل تعمیرات اساسی شده است و به همین جهت مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور در رستوران نرگس از روند تعمیرات این رستوران مطلع شدند.

بنی سعید شریک رستوران نرگس که مسئولیت بازسازی این رستوران را نیز بر عهده دارد با تشریح اقدامات انجام شده گفت: تلاش ما بر این بوده است که ضمن توجه بر کیفیت انجام کار، سرعت را نیز افزایش دهیم و در اولین فرصت رستوران نرگس را جهت استفاده کارکنان و خانواده های شرکت های پتروشیمی آماده کنیم.

مهندس حیار رئیس طرح ها و پروژه های ساختمانی شرکت عملیات غیرصنعتی  جزئیات نقشه در حال اجرا را تشریح و توضیحاتی در خصوص تغییرات فنی ایجاد شده و تجهیزات مورد استفاده ارائه کرد.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز ضمن عرض خداقوت به همکاران این شرکت و شریک رستوران نرگس به جهت پیگیری مداوم برای حفظ کیفیت در کنار سرعت بخشیدن به انجام کار، تاکید کرد: محلی که در نهایت مورد استفاده کارکنان و خانواده های محترم شرکت های پتروشیمی قرار می گیرد باید در شان آن ها باشد چراکه یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتریان ظاهر اماکن است و امیدواریم پس از پایان این تعمیرات شاهد  ایجاد روند مثبتی در ارائه خدمات  باشیم.

گفتنی است که پیش از این رستوران های پیروز و میلاد نیز مورد بازسازی اساسی قرار گرفته اند وهم اکنون در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند و پس از رستوران نرگس نیز سایر رستوران ها وارد تعمیرات خواهند شد.

همچنین در پایان بازدید از تعمیرات رستوران نرگس، از روند تعمیرات بخشی از هتل نرگس نیز بازدید به عمل آمد و مهندس حیار در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت بازسازی این هتل توضیحاتی رائه نمود. 

۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷
تعداد بازدید : ۷۴۶
کد خبر : ۱۸,۵۸۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید