آئین گرامی داشت مقام معلم توسط شرکت عملیات غیرصنعتی در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر برگزار شد+تصاویر

آئین گرامی داشت مقام معلم توسط شرکت عملیات غیرصنعتی در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر برگزار شد+تصاویر
به مناسبت روز معلم امروز شنبه مورخ 14 اردیبهشت 98 از مربیان و مدرسان آموزشگاههای طرف قرارداد شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت رئیسه این شرکت قدردانی بعمل آمد .

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی  به مناسبت روز معلم امروز شنبه مورخ 14 اردیبهشت 98 از مربیان و مدرسان آموزشگاههای طرف قرارداد شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت رئیسه این شرکت قدردانی بعمل آمد .

این مراسم که از ساعت 14:30 دقیقه صبح در سالن اجتماعات فرهنگسرای فردوسی شروع شد .

 ابتدا تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت گردید . سپس سرود جمهوری اسلامی نواخته شد و در ادامه تعدادی از مدرسان موسیقی به اجرای برنامه پرداختند که مورد تشویق حاضرین قرار گرفت .

 در خاتمه این مراسم مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی ضمن بزرگداشت مقام معلم و تبریک این روز به همه مربیان و اساتید حاضر ، طی سخنانی موفقیت و بقای شرکت عملیات غیرصنعتی را مرهون تلاش همه کارکنان و شرکای شرکت در همه زمینه ها ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد که با تلاش همگی ان شاءالله سال های آینده این مراسم با شکوه بیشتری و با حضور تعداد چند برابری مربیان برگزار گردد . در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود به حاضرین اهدا گردید .

۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۷۵۷
کد خبر : ۱۸,۵۹۰
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید