دیدار مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسب روز ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان واحدهای فناوری اطلاعات و روابط عمومی+تصاویر

دیدار مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسب روز ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان واحدهای فناوری اطلاعات و روابط عمومی+تصاویر
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با نیروهای واحدهای برنامه ریزی وفناوری اطلاعات، روابط عمومی و مخابرات دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با نیروهای واحدهای برنامه ریزی  وفناوری اطلاعات، روابط عمومی و مخابرات دیدار کرد.

مهندس غلامی ضمن گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی، حوزه فعالیت های این دو مجموعه را مهم دانست و اظهار داشت: در حال حاضر و با تمام تغییراتی که در حوزه فناوری اطلاعات و راه های ارتباط گیری با مخاطبان ایجاد شده است، نیاز به رشد در فعالیت های این دو مجموعه بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: فعالیت تنگاتنگ در بسترهای بروز ارتباطاتی و بهره گیری از آن جهت برقراری ارتباط با مخاطب اجتناب ناپذیر شده است و هر مجموعه موفقی نیاز دارد که از علم و تکنولوژی روز در این زمینه ها بهره ببرد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی مهارت در تولید محتوا را یکی از ویژگی های بارز روابط عمومی موفق دانست و گفت: یکی از گام های اساسی در برقراری ارتباط با مخاطب تولید محتوای خوب است که پس از آن نیز انعکاس در قالب مناسب و بصورت گسترده به جامعه هدف از عوامل موفقیت روابط عمومی ها است.

مهندس غلامی در پایان ضمن تقدیر از نیروهای واحدهای برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، روابط عمومی و مخابرات شرکت عملیات غیرصنعتی عملکرد این واحدها را مثبت ارزیابی کرد و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود جهت ارائه خدمات با کیفیت  را خواستار شد.

گفتنی است که در پایان این نشست آقایان محتشم رئیس واحد برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، شعبانلو رئیس روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و اعتباریان سرپرست فناوری اطلاعات ضمن گرامی داشت و تبریک این روز به همکاران هر دو مجموعه، از توجه و نگاه مثبت مدیرعامل این شرکت به مقوله ارتباطات  و روابط عمومی تقدیر کردند.

۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۸۱۴
کد خبر : ۱۸,۵۹۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید