با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی؛ از شرکت کنندگان و نفرات برتر نمایشگاه عکس فجر تقدیر شد+تصاویر

با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی؛ از شرکت کنندگان و نفرات برتر نمایشگاه عکس فجر تقدیر شد+تصاویر
در مراسمی با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از شرکت کنندگان و نفرات برتر جشنواره عکس فجرتقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در مراسمی با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از شرکت کنندگان و نفرات برتر جشنواره عکس فجرتقدیر به عمل آمد.

جشنواره عکس فجر که از 7 بهمن 97 به مدت 5 روز در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار شد مورد بازدید و توجه مدیران صنعتی و شهری و ساکنین شهرک بعثت قرار گرفت.

خانم حسین نژاد مدیر فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت  در ابتدای این آیین با اشاره به استقبال خوب هنرجویان و علاقه مندان به هنر عکاسی از نمایشگاه عکس فجر اظهار کرد: بعد از اطلاع رسانی برای حضور علاقه مندان به عکاسی در نمایشگاه عکس فجر با موضوع آزاد و خدمات صنعت پتروشیمی به منطقه، 700 اثر از 70 عکاس به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شد و پس از بررسی های صورت گرفته نهایتا 51 اثر از 50 عکاس جهت حضور در نمایشگاه تایید شد.

وی افزود: بیشترین آثار ارسال شده به نمایشگاه  از سوی هنرجویان کلاس های عکاسی شرکت عملیات غیرصنعتی در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت و فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر بوده است و در نهایت سه اثر برتر نمایشگاه با داوری  آقای نظری مدرس عکاسی  دانشکده خبری اهواز و دبیربخش عکس خبرگزاری ایسنا خوزستان،  خانم جوهرزاده مدیر گروه رشته عکاسی   و آقای مصطفی اکبری مدرس آموزشگاه عکاسی آوید و کریتور نمایشگاه عکس فجرانتخاب شد.

در ادامه این مراسم مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه عکس فجر و بویژه شرکت کنندگان در آن گفت: توانمندسازی علاقه مندان به فراگیری فنون و هنرهای مختلف که برای این امر به اماکن فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی مراجعه می کنند یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید همواره مدنظر همکاران ما باشد.

وی ادامه داد: بهره گیری از اساتید مجرب، برگزاری کارگاه های یک یا چند روزه در کنار علاقه و استعداد هنرجویان در نهایت می تواند افراد صاحب مهارتی را به جامعه هنری منطقه تحویل بدهد که این موضوع برای مجموعه صنعت پتروشیمی و برای خود هنرجویان مایه افتخار خواهد بود.

در پایان این مراسم و پس از تقدیر از شرکت کنندگان در نمایشگاه عکس گروهی فجر، سه اثر از آقایان حسین حکمت راد، هادی رضاتبار و پیمان محمودی به عنوان آثار برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

۱۰ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۰۱۷
کد خبر : ۱۸,۶۰۰
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید