برگزاری نشست صمیمی مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با خبرنگاران شهرستان بندرماهشهر+تصاویر

برگزاری نشست صمیمی مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با خبرنگاران شهرستان بندرماهشهر+تصاویر
نشست صمیمی مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران روابط عمومی شرکت های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در منطقه با خبرنگاران شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی نشست صمیمی مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران روابط عمومی شرکت های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در منطقه با خبرنگاران شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار می شد، شعبانلو رئیس روابط عمومی این شرکت ضمن خیرمقدم به رئیس  روابط  عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، خبرنگاران شهرستان و روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه به اهمیت جایگاه رسانه در شرکت های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد و نشست های دوره ای با اصحاب رسانه منطقه ای را یکی از برنامه های مدون این مجموعه دانست.

همچنین در ادامه جواد گلی رئیس روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به لزوم تعامل سازنده شرکت های پتروشیمی با اصحاب رسانه در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: در رابطه میان اصحاب رسانه و روابط عمومی های شرکت های پتروشیمی انتظاراتی از سوی هر دو مجموعه نسبت به طرف مقابل وجود دارد که با نگاهی منصفانه می توان به گسترش این تعاملات امیدوار بود.

وی افزود: در مجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هیچگاه این انتظار وجود نداشته که اصحاب محترم رسانه از واقعیات و نقاط اشکال ما چشم پوشی کنند و یا صرفا به تعریف و تمجید از ما بپردازند. انتظار و توقع ما و شرکت های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در منطقه این است که قلم مقدس خبرنگاری بدون وابستگی به جریانی خاص، صرفا به انتشار واقعیت ها با هدف توسعه منطقه بپردازد.

گلی یکی از نتایج انتشار گسترده اخبار منفی از یک منطقه را عدم توسعه دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شهرستان بندرماهشهر و عسلویه که حوزه های کاری اصلی ما هستند، رسانه ها اخبار را بدون نیت و غرض منتشر می کند که این یک امتیاز ویژه برای رسانه سالم به شمار می رود و همانطور که بارها اعلام کرده ایم درب شرکت های مجموعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بر روی خبرنگاران باز است و این تعامل دو سویه زمینه ساز توسعه منطقه نیز خواهد بود.

گفتنی است که در ادامه این نشست هریک از خبرنگاران با بیان مطالبی در خصوص ارتباط میان رسانه و شرکت های پتروشیمی منطقه، اقدامات انجام شده و در حال انجام شرکت های پتروشیمی در ابعاد مختلف را گسترده دانستند که لازمه انتشار گزارش این اقدامات در سطح جامعه تعاملات بیش از پیش میان اصحاب رسانه و روابط عمومی های شرکت های پتروشیمی است.

همچنین هریک از روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه نیز با بیان  گوشه ای از فعالیت های مجموعه  خود در نحوه ارتباط گیری با خبرنگاران، توجه به رسانه های منطقه ای را اولویت کاری خود دانستند و از افزایش این تعاملات استقبال کردند.

۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۷۶۶
کد خبر : ۱۸,۶۰۴
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید