اعزام 120 نفر از نوجوانان مهدی یاور به اردوی تفریحی-فرهنگی اصفهان + تصاویر

اعزام 120 نفر از نوجوانان مهدی یاور به اردوی تفریحی-فرهنگی اصفهان + تصاویر
اردوی 6 روزه فرهنگی- تفریحی نوجوانان مهدی یاور به اصفهان توسط کانون قرآن و انتظار امور فرهنگی و اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی اردوی 6 روزه فرهنگی- تفریحی نوجوانان مهدی یاور به اصفهان توسط  کانون قرآن و انتظار امور فرهنگی و اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی  برگزار شد.

نقی زاده رئیس امور فرهنگی و اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار داشت: 120 نفر از نوجوانان مهدی یاور شهرک بعثت و بندرماهشهر که امتیاز بیشتری در کلاس های هفتگی مهدی یاوران کسب کرده بودند، طی اردوی فرهنگی تفریحی 6 روزه عازم اصفهان شدند.

وی ارائه همزمان آموزش با تفریح و ورزش را یکی از اهداف این اردو دانست و گفت: نوجوانان در محیط  شاداب و در حال ورزش موضوعات آموزشی را بهتر دریافت می کنند که تلاش شد این آموزش ها در موقعیت های مناسبی به مهدی یاوران منتقل شود.

رئیس امور فرهنگی و اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی شناسایی استعدادها در ابعاد عملی، ایجاد روحیه کار جمعی و افزایش همدلی  را از دیگر اهداف برپایی این اردو دانست  که بخشی از آن ها در حلقه های معرفتی و کلاس های آموزشی در فضایی دوستانه و شاد به نوجوانان مهدی یاور منتقل می شد.

گفتنی است که شرکت عملیات غیرصنعتی با حمایت شرکت های پتروشیمی منطقه اقدام به تشکیل مجموعه مهدی یاوران نموده است که طی آن فرزندان کارکنان شرکت های پتروشیمی منطقه با عضویت در این مجموعه  اقدام به فراگیری آموزش هایی در ابعاد اخلاقی، علمی و عملی می کنند.

۲۵ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۰۰۱
کد خبر : ۱۸,۶۱۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید