دوازدهمین جشنواره تابستانه کودک و نوجوان با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به صورت رسمی افتتاح شد+تصاویر

دوازدهمین جشنواره تابستانه کودک و نوجوان با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به صورت رسمی افتتاح شد+تصاویر
دوازدهمین جشنواره کودک و نوجوان با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرک بعثت بصورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی دوازدهمین جشنواره کودک و نوجوان با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرک بعثت بصورت رسمی افتتاح شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از غرفه های جشنواره بازدید کرد و رئیس امور فرهنگی نیز در خصوص ویژگی های هریک از غرفه ها توضیحاتی ارائه داد.

محسن آتش زمزم پس از پایان این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال گسترده خانواده ها و کودکان از این جشنواره اظهار داشت: در روزهای گرم تابستان  به دلیل شرایط خاص آب و هوایی حاکم بر استان خوزستان نیاز به وجود مکانی مناسب برای آموزش و تفریح کودکان و نوجوانان بیش از پیش احساس می شود.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ادامه داد: جشنواره های تابستانه می تواند تا حدی شرایط را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند که با تفریح، توانمندی و مهارت خود را در ابعاد مختلف بالا ببرند. همکاران ما در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر و فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت شرکت عملیات غیرصنعتی با در نظر گرفتن دو بعد مهارتی و تفریحی تلاش می کنند غرفه هایی را آماده سازی کنند که امیدواریم با نوآوری و ایده هایی جدید این جشنواره ها هرساله با کیفیت بالاتری برگزار شود.

نقی زاده رئیس امور فرهنگی و اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در تشریح جزئیات برگزاری دوازدهمین جشنواره کودک و نوجوان گفت: این جشنواه دارای دو بخش عمده شامل کارگاه های هنری، آموزشی، مهارتی و بخش جُنگ شادی است که هر شب در هر دو فرهنگسرا برگزار می شود.

  گفتنی است که دوازدهمین جشنواره تابستانه کودک و نوجوان با برپایی 50 غرفه در فرهنگسراهای فردوسی بندرماهشهر و باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت از 29 تیر و به مدت یک هفته برپا شده است و همه روزه از ساعت 10 الی 12:30 و 18 الی 22:30 پذیرای کودکان و نوجوانان خواهد بود

۸ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰
تعداد بازدید : ۷۵۹
کد خبر : ۱۸,۶۱۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید