به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد؛

مراسم روز خبرنگار به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد+ تصاویر

مراسم روز خبرنگار به میزبانی  شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد+ تصاویر
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، دکتر مرتضی حیدری مجری و خبرنگار سرشناس صداوسیما، تعدادی از روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، دکتر مرتضی حیدری مجری و خبرنگار سرشناس صداوسیما، تعدادی از روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

 

فرزند مرحوم داریوش اصغر زاده خبرنگار پیشکسوت شهرستان بندرماهشهر یکی از مهمانان این برنامه بود که در ابتدای مراسم به نمایندگی از اصحاب رسانه کیک روز خبرنگار را برش داد و مورد تشویق حاضرین در جلسه قرار گرفت.

آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به اصحاب رسانه،  فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت: در طول سال خبرنگاران به جهت فعالیت های حساس خود با چالش های مختلفی روبرو می شوند که بعضا این چالش ها با خطراتی نیز همراه است، اما انگیزه ی رسیدن به مقصد نهایی باعث می شود این چالش ها پشت سر گذاشته شود.

 

وی یکی از رسالت های مهم خبرنگاران را تلاش برای صیانت از منافع ملی و منطقه ای دانست و گفت: اصحاب رسانه به عنوان پُلی میان مردم و مسئولین نقش غیرقابل انکاری در تامین منافع ملی و منطقه ای دارند و به همین جهت می توانند با ایفای نقش موثر خود در بزنگاه های حساس به کمک جامعه بیایند.

 

در ادامه این مراسم دکتر مرتضی حیدری مجری و خبرنگار صداوسیما نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به تبیین رسالت و حساسیت فعالیت های رسانه ای پرداخت.

 

حیدری با تایید صحبت های مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در خصوص لزوم توجه به منافع ملی تاکید کرد: ممکن است گاهی در برخی موضوعات منافع چند شخص، چند حزب و یا حتی چند شهر تامین نشود ولی منافع کل کشور در اجرای این موضوعات باشد، در این لحظات است که خبرنگاران می توانند با ایفای نقش خود به کمک منافع ملی بشتابند و با روشنگری، افکار عمومی را با اجرای این موضوعات همراه کنند.

گفتنی است که در پایان این نشست با اهدای هدایایی به مناسب روز خبرنگار، از تلاش های اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد.

 

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۰۲۵
کد خبر : ۱۸,۶۱۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید