رئیس واحد HSE شرکت عملیات غیرصنعتی خبرداد:

بیش از 3 هزار منزل مسکونی در شهرک بعثت سمپاشی می شود

بیش از 3 هزار منزل مسکونی در شهرک بعثت سمپاشی می شود
عملیات سمپاشی شهرک بعثت که از نیمه مرداد آغاز شده، با نظارت واحد HSE شرکت عملیات غیرصنعتی در حال پیشروی است

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی عملیات سمپاشی شهرک بعثت که از نیمه مرداد آغاز شده، با نظارت واحد HSE شرکت عملیات غیرصنعتی در حال پیشروی است

علیویان رئیس واحد HSE شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار کرد: عملیات سمپاشی از مجموعه ولایت شروع شده است و پس از پایان کاردر این قسمت، مجموعه های بعثت جدید، بعثت قدیم، خلیج فارس و مجموعه های سلامت، بدر و ثامن سمپاشی خواهد شد.

رئیس واحد HSE شرکت عملیات غیرصنعتی می گوید: در این مرحله از عملیات سمپاشی بیش از 3 هزار منزل مسکونی، خیابان ها، جوی های آب و منهول فاضلاب مورد سمپاشی قرار می گیرند که واحد  HSE بر کیفیت انجام کار نظارت دارد و ضمن تایید نوع سم های مورد استفاده،  بر اختلاط آن نیز نظارت می کند و یک کارشناس بهداشت نیز اکیپ سمپاشی را همراهی می کند.

وی با اشاره به استفاده از دو نوع سم در این مرحله گفت: سمی که در منازل و اطراف آن استفاده می شود با سم خیابان ها متفاوت است و هریک از آن ها متناسب با محل مورد استفاده انتخاب می شود. این سم ها برای حشرات موزی، مورچه، سوسک و ... کاربرد دارد و برای موش نیز طعمه گذاری خواهد شد.

علیویان همکاری خانواده های شهرک بعثت برای نتیجه گیری بهتر از عملیات سمپاشی را ضروری دانست و ادامه داد: اکیپ های سمپاشی در مراجعه به هریک از منازل شهرک بعثت یک بسته شامل چاه بست، چسب موش و بروشوررا به ساکنین تحویل می دهند که در این بروشور ها اطلاعات لازم ارائه شده است.

 

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۵۵۰
کد خبر : ۱۸,۶۱۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید