به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی؛

برگزاری آیین جشن مزدوجین سال 1397

برگزاری آیین جشن مزدوجین سال 1397
مراسم جشن مزدوجین سال 1397 کارکنان شرکت های پتروشیمی در سینما میلاد نور بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مراسم جشن مزدوجین سال 1397 کارکنان شرکت های پتروشیمی در سینما میلاد نور بندرماهشهر برگزار شد.

 این مراسم با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان، تعدادی از اعضای مجمع روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه و زوج های جوان شاغل در شرکت های پتروشیمی منطقه که در سال 1397 ازدواج کرده اند برگزار شد و با اجرای برنامه هایی طنز  لحظات شادی را در کنار یکدیگر سپری کردند.

در ابتدای این مراسم، پس از قرائت قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، دکتر بهرامنی  روانشناس و مشاور خانواده به بیان نکاتی پیرامون راه های تقویت بنیان خانواده پرداخت.

وی استمرار حس عاطفی میان زوج های جوان را عامل مهمی در موفقیت یک ازدواج دانست و مشاوره گرفتن از افراد صاحب نظر و متخصص در این زمینه را برای تقویت یک رابطه طولانی مدت موثر دانست.

ادامه مراسم جشن مزدوجین سال 1397 با اجرای استندآپ کمدی همراه بود و پس از آن بین تعدادی از زوج های جوان مسابقه ای برگزار شد.

پایان بخش این جشن اجرای موسیقی توسط سینا شعبانخانی خواننده مطرح کشوری بود، اجرایی که با کیفیتی بالا انجام شد و لحظاتی شاد و پرانرژی برای حاضرین در این مراسم خلق کرد.

گفتنی است شرکت عملیات غیرصنعتی هر ساله  لیستی از کارکنان شرکت های پتروشیمی منطقه را که در سال قبل ازدواج کرده اند را از محل کار آن ها دریافت می کند و برنامه جشنی را به همین مناسبت برای آن ها تدارک می بیند.

  

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۲,۶۶۹
کد خبر : ۱۸,۶۱۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید