توسط شرکت عملیات غیرصنعتی:

اهداء 19 خودرو و موتورسیکلت به نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بندرماهشهر از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه

اهداء 19 خودرو و موتورسیکلت به نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بندرماهشهر از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه
ظهر روز دوشنبه 28 مرداد 98 در مراسمی با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و فرماندار شهرستان بندرماهشهر 19 وسیله نقلیه شامل خودرو و موتور سیکلت های 250 کلاس تریل و 150 سی سی به مراکز نظامی و انتظامی بندرماهشهر تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ظهر روز دوشنبه 28 مرداد 98 در مراسمی با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و فرماندار شهرستان بندرماهشهر 19 وسیله نقلیه شامل خودرو و موتور سیکلت های  250 کلاس تریل و 125 سی سی به مراکز نظامی و انتظامی بندرماهشهر تحویل داده شد.

بیرانوند فرماندار بندرماهشهر این اقدام را در جهت توانمندسازی نیروهای انتظامی شهرستان بندرماهشهر دانست و اظهار داشت: پلیس برای ایفای نقش دقیق خود در جامعه علاوه بر همت و پشتکار و همراهی مردم، به امکانات سخت افزاری نیز احتیاج دارد که یکی از مهمترین آن ها وسیله نقلیه است.

وی افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی در شهرستان بندرماهشهر در مقایسه با سایر مناطق به واسطه وجود صنایع پتروشیمی از امکانات مناسب تری برخوردار است که این عامل می تواند نقش مهمی در افزایش امنیت و توانمندی پلیس داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با امکانات جدیدی که از سوی شرکت های پتروشیمی در اختیار مراکز نظامی قرار می گیرد شاهد برقراری نظم و امنیت بیش از پیش در منطقه باشیم.

 

آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در این مراسم تامین امنیت و فراهم شدن امکانات برای عموم مردم را برای شرکت های پتروشیمی نیز دارای اهمیت دانست و گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی، خود را متعهد می داند که زمینه زندگی راحت تری را در ابعاد امنیتی و رفاهی برای عموم مردم منطقه فراهم کند چرا که خود را جدا از آن ها نمی داند .

وی به تداوم این همکاری ها اشاره کرد و ادامه داد: به لطف خدا با رویکرد مثبتی  که از شرکت های پتروشیمی منطقه سراغ داریم این همکاری ها در ابعاد گوناگون مسئولیت های اجتماعی در شهرستان بندرماهشهر ادامه خواهد داشت و شرکت عملیات غیرصنعتی نیز تلاش می کند نیازمندی هایی که از سوی مدیریت شهرستان اعلام می شود را با کیفیتی مناسب در اختیار منطقه قرار دهد.

گفتنی است که شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در سنوات گذشته نیز به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه به جهت توانمندسازی نیروهای نظامی و انتظامی  و کمک به ارتقاء امنیت شهرستان بندرماهشهر اقدام به خریداری وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت کرده است.

 

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۴۷
تعداد بازدید : ۳,۲۹۸
کد خبر : ۱۸,۶۲۰
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید