سرپرست حراست شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی معارفه شد+تصاویر

سرپرست حراست شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی معارفه شد+تصاویر
صبح روز دوشنبه 11 شهریور 98 مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار و ضمن تقدیر از زحمات هاشم رشیدی ، مسعود گلچین به عنوان سرپرست حراست منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح روز دوشنبه 11 شهریور 98 مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار و ضمن تقدیر از زحمات هاشم رشیدی ، مسعود گلچین به عنوان سرپرست حراست منصوب  شد.

محمودی معاون حراست شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، قنواتی رئیس حراست ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در کنار مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی در این آیین حضور داشتند.

آتش زمزم ضمن تقدیر از زحمات رشیدی که پس از شرکت عملیات غیرصنعتی  به عنوان رئیس حراست پالایشگاه گاز بیدبلند منصوب شده است ، عملکرد کارکنان واحد حراست را حائز اهمیت ویژه دانست و اظهار داشت: یکی از مهمترین نعمت هایی که ممکن است از وجود آن غافل شویم، امنیت است. نعمتی که وجود آن نیازمند تلاش شبانه روزی است و نیروهای حراست شرکت عملیات غیرصنعتی نیز تلاش می کنند با جدیت تحقق این امر را دنبال کنند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی همچنین با آرزوی موفقیت برای مسعود گلچین سرپرست جدید حراست، به اهمیت تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد و گفت: توصیه من به همکاران حراست این است که تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا از وقوع هرگونه تخلفی پیشگیری شود چراکه پیشگیری بسیار کم هزینه تر و دارای پیامدهای منفی کمتری است./
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۱۸
تعداد بازدید : ۳,۵۴۵
کد خبر : ۱۸,۶۲۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید