جزییات مناقصه و مزایده

مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی کیفی مناقصه گران شماره : 1/94/003(اجرای عملیات ایجاد ونگهداری ازفضای سبز شهرک های بعثت جدید وقدیم)

مناقصه

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی / شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

0 تومان

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰

۲۶ خرداد ۱۳۹۴

ریال

داخلی

عادی

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰

مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی کیفی مناقصه گران
موضوع :اجرای عملیات ایجاد ونگهداری ازفضای سبز شهرک های  بعثت جدید وقدیم

احتـرامـاً ، شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی (سهامی خاص) در نظر دارد از طریق عقد قرار داد با برنده این دعوتنامه نسبت به اجرای موضوع قرار داد پیوست اقدام نماید

1-شرکت کنندگان در مناقصه می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ 30/02/94 لغایت روز چهار شنبه مورخ 06/03/94 جهت اخذ اسناد مناقصه به امور پیمانها واقع در دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی مراجعه نمایند.

2-داوطلبین شرکت در مناقصه می‌بایست به منظور بازدید از محل اجرای کار ، کسب اطلاعات بیشتر و رفع هر گونه ابهام در جلسه توضیح و تشریح اسناد که به همین منظور رأس ساعت 10 صبح  روز شنبه مورخ 09/03/94 در محل دفتر کنفرانس واقع در ماهشهر دفتر مرکزی تشکیل خواهد شد حضور بهم رسانند .حضور کلیه مناقصه گران در این جلسه الزامی می‌باشد.

3- برای شرکت دراین مناقصه ارائه سپرده شرکت درمناقصه دروجه شرکت سهامی عملیات غیرصنعتی و خـــدمـــات صنایع پتروشیمی به مبلغ 000/000/150 ریال به یکی از طرق ذیل الزامی است :

الف : ارائه ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما . مدت اعتبار ضمانت نامه بانکی مندرج دراین بند باید حداقل 3 ماه پس از پایان تسلیم پیشنهاد‌ها بوده و برای سه ماه دیگر نیز بلا قید و شرط قابل تمدید باشد. در کلیه اسناد فوق باید عبارت بابت تضمین شرکت در مناقصه عمومی شماره  003/94/1 درج شده باشد.

ب :رسید بانکی واریز وجه نقد مزبور – به حساب جاری شماره 6778214728 این شرکت نزد بانک ملت شعبه مرکزی یا به حساب جاری شماره 1077072590 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی واقع در ناحیه صنعتی ماهشهر .

4- شرکت حق تغییر ، اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصات و تفکیک اقلام موضوع قرارداد و حذف یک یا چند قلم از اقلام آن را قبل از گشایش پیشنهادها برای خود محفوظ می‌دارد. از آنجا که ممکن است تجدید نظر یا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغییر مقادیر یا قیمتها باشد، در این صورت شرکت می‌تواند مهلت دریافت پیشنهادها را با اعلام کتبی به مناقصه گران تغییر دهد به نحوی که آنان فرصت کافی برای اصلاح و تجدید نظر در پیشنهاد خود را داشته باشند.

5-چنانچه پیشنهاد دهنده پس از دریافت اسناد مناقصه مایل به مشارکت در مناقصه نباشد می‌بایستی مراتب را کتباً در مهلت مقرر به این شرکت اعلام و اسناد دریافتی را عودت دهد. در هر حال وجه خرید اسناد به وی مسترد نخواهد شد.

6-مناقصه گران اسناد مناقصه و پیشنهادات خود را به همراه فرم ارزیابی کیفی مناقصه گران در یک پاکت سر  بسته و لاک و مهر شده که می‌بایست محتوی سه پاکت جداگانه الف، ب و ج و یک پاکت ارزیابی کیفی به همراه کپی مدارک مربوطه با درج عناوین سه گانه ذیل الذکر و لاک و مهر شده باشد، قرارداده و از ساعت 8 صبح تا پایان وقت اداری ، روز دوشنبه مورخ 11/03/93 به دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی – دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در استان خوزستان – شهرستان بندر ماهشهر – ناحیه صنعتی تحویل و رسید دریافت نمایند  . شرکت به پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر و یا از طریق پست ارسال شده باشد به هیچ وجه ترتیب اثر نخواهد داد.

پاکت الف ) شامل سپرده تضمین شرکت درمناقصه .

پاکت ب) شامل: اساسنامه، اظهارنامه، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات ، فرم تکمیل شده اطلاعات شرکتهای حاضر در مناقصه ، اصل مفاصا حساب بیمه یا تائید پایان کار از کارفرمایان قبلی در خصوص ارائه حداکثر دو قرارداد (ایجاد ،حفظ ونگهداری ازفضای سبز) ) جمعاً به مبلغ 000/000/100/17 ریال یا یک قرارداد (ایجاد ،حفظ ونگهداری ازفضای سبز) حداقل به مبلغ 000/000/400/11ریال که به اتمام رسیده باشد . تصویر کارت ملی دارندگان امضاء مجاز شرکت . تصویر گواهی تأیید صلاحیت معتبر مرتبط پیمانکاران از اداره کار و امور اجتماعی . بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل مفاصاحساب و قراردادن تصویر آن در پاکت "ب" بدون حضور مناقصه گر مربوطه در جلسه، شرکت مجاز به عدم گشایش پاکت "ج" می‌باشد.

پاکت ج) شامل اوراق مناقصه و پیشنهاد قیمت که باید با عدد و حروف در برگ پیشنهاد قیمت قرار گیرد و محاسبات و مستندات مربوط به آنالیز بهاء .

توضیح :همچنین زیر صفحات اسناد مناقصه باید عبارت(( خوانده شد ومورد قبول است. )) قید گردد و به مهر و امضای مجاز و تعهد آور پیشنهاد دهنده برسد.

7 – مهلت اعتبار پیشنهادات مناقصه گران از تاریخ مندرج در بند 6 به مدت 90 روز می‌باشد.

8- به پیشنهادات مشروط و مبهم و مغایر با مفاد دعوتنامه به هیچ وجه ترتیب اثـرداده نخواهد شد .

9- پیشنهاد مناقصه باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع ابهام ، خدشه ، عیب ، نقص و قلم خوردگی نداشته باشد، در صورت وجود خدشه و یا نقص در اسناد و مدارک مناقصه  یا  ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و یا برخلاف شرایط مناقصه و یا نداشتن تضمین کافی یا غیر معتبر آن پیشنهاد مردود است و عینا" به پیشنهاد دهنده مسترد می‌گردد و ممکن است به تشخیص کارفرما پیشنهاد دهنده از شرکت در مناقصات آتی  هم محروم شود.

10- پاکت ارزیابی کیفی مناقصه گران در ساعت 10 صبح روزسه شنبه مورخ 12/03/94 توسط کمیته فنی بازرگانی مورد  ارزیابی قرار می‌گیرد و از مناقصه گرانی که حداقل امتیاز لازم (60) را کسب نمایند به صورت کتبی دعوت به عمل می‌آید.

تبصره :پاکات پیشنهاد قیمت مناقصه گرانی که حداقل امتیاز (60) را کسب ننموده باشند عیناً در جلسه مورخه 12/03/94 مسترد می‌گردد.

11- پیشنهادات دریافتی در ساعت 10 صبح روز شنبهمورخ 16/03/94 گشایش و خوانده خواهند شد مناقصه گران دعوت شده می‌بایست در جلسه افتتاح پاکات حضور  یابند و الزاما" از اعضاء هیئت مدیره یا مدیر عامل شرکت ذیربط باشند ، در غیر اینصورت دارای معرفی نامه نمایندگی ممهور به مهر و امضاء مجاز شرکت مناقصه گر بوده و لزوما" هنگام برگزاری جلسه  نامه مذکور را به کمیسیون مناقصات تسلیم نمایند .

12 – پس از تعیین برنده اول و دوم ، سپرده تضمین شرکت در مناقصه سایر مناقصه گران حداکثر طی مدت هفت روز مسترد خواهد شد . بدیهی است در صورت اعلام برنده اول، تضمین شرکت در مناقصه برنده دوم ، پس از انعقاد قرارداد با برنده اول مسترد خواهد شد.

13- برنده مناقصه پس از ابلاغ متعهد است طی مـدت تعییـن شـده در ابلاغیه نسبت به تهیه و ارائه مدارک لازم و عقـد قـرار داد اقــدام نـمایـــــد ، بـدیهی اسـت در صـورت عدم ارائه مدارک در موعد مقرر یا انصراف از عقد قرار داد، سپرده وی بدون انجام تشریفات قانونی ضبط می‌گردد و بنا به تشخیص کمیسیون معاملات با نفر دوم ( در صورت وجود) معامله انجام می‌شود و سپرده برنده دوم مناقصه مذکور نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا از انجام معامله امتناع ورزد، بدون انجام تشریفات قانونی ضبط خواهد شد.

14- مناقصه گران جهت خرید اسناد مناقصه میتوانند به طریق زیر اقدام نمایند:

- ارائه رسید واریز پرداخت مبلغ 000/500 ( پانصد هزار) ریال به حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر .

15- در صورت عدم رسیدگی و حل و فصل موارد تخلف و یا شکایات واصله از سوی مناقصه گردان مطابق مکاتبات مربوطه که به نشانی طرفین مندرج در اسناد مناقصه صورت می‌گیرد توسط مناقصه گذار، منحصراً رسیدگی موضوع مذکور در امور حقوقی و قراردادهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت.رأی صادره قطعی و غیر قابل اعتراض بوده و مناقصه گران با تحویل اسناد به مناقصه گذار حق هر گونه اعتراض نسبت به رای صادره را از خود سلب و ساقط نماید . همچنین چنانچه در فرآیند برگزاری مناقصه ثابت شود که هر یک از شرکت کنندگان در مناقصه از مدارک جعلی یا اطلاعات خلاف واقع ، تهدید ، تطمیع ، رشوه و نظایر آن استفاده نموده است علاوه بر ضبط تضمین شرکت در مناقصه ، شرکت متخلف با رعایت تشریفات و مقررات جاری در لیست سیاه قرار گرفته و همچنین از شرکت در مناقصات آتی نیز محروم می‌گردد.

16- به پیمانکارانی که دارای دو قرارداد فعال با شرکت عملیات غیر صنعتی می‌باشند اسناد مناقصه تحویل داده نخواهد شد ، پیمانکارانی که دارای قراردادهایی هستند که مدت زمان آنها دو ماه پس از اتمام مهلت توزیع اسناد مناقصه به اتمام می‌رسند شامل این بند نمی‌گردند.

17-طبق دستورالعمل ارزیابی تامین کنندگان سیستم مدیریت یکپارچه IMS به شماره POSC-PR-00 ، پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت در صورت اخذ تاییدیه دستگاه نظارت نسبت به عملکرد خود در طول مدت قرارداد ، مجاز به دریافت اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه صدرالذکر می‌باشند.

18-این شرکت در کلیه معاملات خود تابع آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و الحاقات و مصوبات  بعدی مربوطه می‌باشد که مناقصه گران می‌بایست قبلاً اقدام به مطالعه آن نموده و از مفاد این آیین نامه کاملاً اطلاع داشته و با حضور در مناقصه صدرالذکر به چهارچوب حقوقی مندرج در این آیین نامه ملحق گردیده اند.

19- برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع مناقصه را بدون موافقت کتبی مناقصه گذار به دیگری ندارد.

امور پیمانـــــــها

 

مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی کیفی مناقصه گران شماره : 1/94/003(اجرای عملیات ایجاد ونگهداری ازفضای سبز شهرک های بعثت جدید وقدیم)

مناقصه

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

جاری

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰

اطلاعات تکمیلی


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰

۲۶ خرداد ۱۳۹۴

ریال

داخلی

عادی

0 تومان

مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی کیفی مناقصه گران
موضوع :اجرای عملیات ایجاد ونگهداری ازفضای سبز شهرک های  بعثت جدید وقدیم

احتـرامـاً ، شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی (سهامی خاص) در نظر دارد از طریق عقد قرار داد با برنده این دعوتنامه نسبت به اجرای موضوع قرار داد پیوست اقدام نماید

1-شرکت کنندگان در مناقصه می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ 30/02/94 لغایت روز چهار شنبه مورخ 06/03/94 جهت اخذ اسناد مناقصه به امور پیمانها واقع در دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی مراجعه نمایند.

2-داوطلبین شرکت در مناقصه می‌بایست به منظور بازدید از محل اجرای کار ، کسب اطلاعات بیشتر و رفع هر گونه ابهام در جلسه توضیح و تشریح اسناد که به همین منظور رأس ساعت 10 صبح  روز شنبه مورخ 09/03/94 در محل دفتر کنفرانس واقع در ماهشهر دفتر مرکزی تشکیل خواهد شد حضور بهم رسانند .حضور کلیه مناقصه گران در این جلسه الزامی می‌باشد.

3- برای شرکت دراین مناقصه ارائه سپرده شرکت درمناقصه دروجه شرکت سهامی عملیات غیرصنعتی و خـــدمـــات صنایع پتروشیمی به مبلغ 000/000/150 ریال به یکی از طرق ذیل الزامی است :

الف : ارائه ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما . مدت اعتبار ضمانت نامه بانکی مندرج دراین بند باید حداقل 3 ماه پس از پایان تسلیم پیشنهاد‌ها بوده و برای سه ماه دیگر نیز بلا قید و شرط قابل تمدید باشد. در کلیه اسناد فوق باید عبارت بابت تضمین شرکت در مناقصه عمومی شماره  003/94/1 درج شده باشد.

ب :رسید بانکی واریز وجه نقد مزبور – به حساب جاری شماره 6778214728 این شرکت نزد بانک ملت شعبه مرکزی یا به حساب جاری شماره 1077072590 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی واقع در ناحیه صنعتی ماهشهر .

4- شرکت حق تغییر ، اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصات و تفکیک اقلام موضوع قرارداد و حذف یک یا چند قلم از اقلام آن را قبل از گشایش پیشنهادها برای خود محفوظ می‌دارد. از آنجا که ممکن است تجدید نظر یا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغییر مقادیر یا قیمتها باشد، در این صورت شرکت می‌تواند مهلت دریافت پیشنهادها را با اعلام کتبی به مناقصه گران تغییر دهد به نحوی که آنان فرصت کافی برای اصلاح و تجدید نظر در پیشنهاد خود را داشته باشند.

5-چنانچه پیشنهاد دهنده پس از دریافت اسناد مناقصه مایل به مشارکت در مناقصه نباشد می‌بایستی مراتب را کتباً در مهلت مقرر به این شرکت اعلام و اسناد دریافتی را عودت دهد. در هر حال وجه خرید اسناد به وی مسترد نخواهد شد.

6-مناقصه گران اسناد مناقصه و پیشنهادات خود را به همراه فرم ارزیابی کیفی مناقصه گران در یک پاکت سر  بسته و لاک و مهر شده که می‌بایست محتوی سه پاکت جداگانه الف، ب و ج و یک پاکت ارزیابی کیفی به همراه کپی مدارک مربوطه با درج عناوین سه گانه ذیل الذکر و لاک و مهر شده باشد، قرارداده و از ساعت 8 صبح تا پایان وقت اداری ، روز دوشنبه مورخ 11/03/93 به دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی – دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در استان خوزستان – شهرستان بندر ماهشهر – ناحیه صنعتی تحویل و رسید دریافت نمایند  . شرکت به پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر و یا از طریق پست ارسال شده باشد به هیچ وجه ترتیب اثر نخواهد داد.

پاکت الف ) شامل سپرده تضمین شرکت درمناقصه .

پاکت ب) شامل: اساسنامه، اظهارنامه، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات ، فرم تکمیل شده اطلاعات شرکتهای حاضر در مناقصه ، اصل مفاصا حساب بیمه یا تائید پایان کار از کارفرمایان قبلی در خصوص ارائه حداکثر دو قرارداد (ایجاد ،حفظ ونگهداری ازفضای سبز) ) جمعاً به مبلغ 000/000/100/17 ریال یا یک قرارداد (ایجاد ،حفظ ونگهداری ازفضای سبز) حداقل به مبلغ 000/000/400/11ریال که به اتمام رسیده باشد . تصویر کارت ملی دارندگان امضاء مجاز شرکت . تصویر گواهی تأیید صلاحیت معتبر مرتبط پیمانکاران از اداره کار و امور اجتماعی . بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل مفاصاحساب و قراردادن تصویر آن در پاکت "ب" بدون حضور مناقصه گر مربوطه در جلسه، شرکت مجاز به عدم گشایش پاکت "ج" می‌باشد.

پاکت ج) شامل اوراق مناقصه و پیشنهاد قیمت که باید با عدد و حروف در برگ پیشنهاد قیمت قرار گیرد و محاسبات و مستندات مربوط به آنالیز بهاء .

توضیح :همچنین زیر صفحات اسناد مناقصه باید عبارت(( خوانده شد ومورد قبول است. )) قید گردد و به مهر و امضای مجاز و تعهد آور پیشنهاد دهنده برسد.

7 – مهلت اعتبار پیشنهادات مناقصه گران از تاریخ مندرج در بند 6 به مدت 90 روز می‌باشد.

8- به پیشنهادات مشروط و مبهم و مغایر با مفاد دعوتنامه به هیچ وجه ترتیب اثـرداده نخواهد شد .

9- پیشنهاد مناقصه باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع ابهام ، خدشه ، عیب ، نقص و قلم خوردگی نداشته باشد، در صورت وجود خدشه و یا نقص در اسناد و مدارک مناقصه  یا  ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و یا برخلاف شرایط مناقصه و یا نداشتن تضمین کافی یا غیر معتبر آن پیشنهاد مردود است و عینا" به پیشنهاد دهنده مسترد می‌گردد و ممکن است به تشخیص کارفرما پیشنهاد دهنده از شرکت در مناقصات آتی  هم محروم شود.

10- پاکت ارزیابی کیفی مناقصه گران در ساعت 10 صبح روزسه شنبه مورخ 12/03/94 توسط کمیته فنی بازرگانی مورد  ارزیابی قرار می‌گیرد و از مناقصه گرانی که حداقل امتیاز لازم (60) را کسب نمایند به صورت کتبی دعوت به عمل می‌آید.

تبصره :پاکات پیشنهاد قیمت مناقصه گرانی که حداقل امتیاز (60) را کسب ننموده باشند عیناً در جلسه مورخه 12/03/94 مسترد می‌گردد.

11- پیشنهادات دریافتی در ساعت 10 صبح روز شنبهمورخ 16/03/94 گشایش و خوانده خواهند شد مناقصه گران دعوت شده می‌بایست در جلسه افتتاح پاکات حضور  یابند و الزاما" از اعضاء هیئت مدیره یا مدیر عامل شرکت ذیربط باشند ، در غیر اینصورت دارای معرفی نامه نمایندگی ممهور به مهر و امضاء مجاز شرکت مناقصه گر بوده و لزوما" هنگام برگزاری جلسه  نامه مذکور را به کمیسیون مناقصات تسلیم نمایند .

12 – پس از تعیین برنده اول و دوم ، سپرده تضمین شرکت در مناقصه سایر مناقصه گران حداکثر طی مدت هفت روز مسترد خواهد شد . بدیهی است در صورت اعلام برنده اول، تضمین شرکت در مناقصه برنده دوم ، پس از انعقاد قرارداد با برنده اول مسترد خواهد شد.

13- برنده مناقصه پس از ابلاغ متعهد است طی مـدت تعییـن شـده در ابلاغیه نسبت به تهیه و ارائه مدارک لازم و عقـد قـرار داد اقــدام نـمایـــــد ، بـدیهی اسـت در صـورت عدم ارائه مدارک در موعد مقرر یا انصراف از عقد قرار داد، سپرده وی بدون انجام تشریفات قانونی ضبط می‌گردد و بنا به تشخیص کمیسیون معاملات با نفر دوم ( در صورت وجود) معامله انجام می‌شود و سپرده برنده دوم مناقصه مذکور نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا از انجام معامله امتناع ورزد، بدون انجام تشریفات قانونی ضبط خواهد شد.

14- مناقصه گران جهت خرید اسناد مناقصه میتوانند به طریق زیر اقدام نمایند:

- ارائه رسید واریز پرداخت مبلغ 000/500 ( پانصد هزار) ریال به حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر .

15- در صورت عدم رسیدگی و حل و فصل موارد تخلف و یا شکایات واصله از سوی مناقصه گردان مطابق مکاتبات مربوطه که به نشانی طرفین مندرج در اسناد مناقصه صورت می‌گیرد توسط مناقصه گذار، منحصراً رسیدگی موضوع مذکور در امور حقوقی و قراردادهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت.رأی صادره قطعی و غیر قابل اعتراض بوده و مناقصه گران با تحویل اسناد به مناقصه گذار حق هر گونه اعتراض نسبت به رای صادره را از خود سلب و ساقط نماید . همچنین چنانچه در فرآیند برگزاری مناقصه ثابت شود که هر یک از شرکت کنندگان در مناقصه از مدارک جعلی یا اطلاعات خلاف واقع ، تهدید ، تطمیع ، رشوه و نظایر آن استفاده نموده است علاوه بر ضبط تضمین شرکت در مناقصه ، شرکت متخلف با رعایت تشریفات و مقررات جاری در لیست سیاه قرار گرفته و همچنین از شرکت در مناقصات آتی نیز محروم می‌گردد.

16- به پیمانکارانی که دارای دو قرارداد فعال با شرکت عملیات غیر صنعتی می‌باشند اسناد مناقصه تحویل داده نخواهد شد ، پیمانکارانی که دارای قراردادهایی هستند که مدت زمان آنها دو ماه پس از اتمام مهلت توزیع اسناد مناقصه به اتمام می‌رسند شامل این بند نمی‌گردند.

17-طبق دستورالعمل ارزیابی تامین کنندگان سیستم مدیریت یکپارچه IMS به شماره POSC-PR-00 ، پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت در صورت اخذ تاییدیه دستگاه نظارت نسبت به عملکرد خود در طول مدت قرارداد ، مجاز به دریافت اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه صدرالذکر می‌باشند.

18-این شرکت در کلیه معاملات خود تابع آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و الحاقات و مصوبات  بعدی مربوطه می‌باشد که مناقصه گران می‌بایست قبلاً اقدام به مطالعه آن نموده و از مفاد این آیین نامه کاملاً اطلاع داشته و با حضور در مناقصه صدرالذکر به چهارچوب حقوقی مندرج در این آیین نامه ملحق گردیده اند.

19- برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع مناقصه را بدون موافقت کتبی مناقصه گذار به دیگری ندارد.

امور پیمانـــــــها

 

اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.