به مناسبت دهه کرامت؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهر چمران با حضور قاری بین المللی قرآن کریم+تصاویر

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهر چمران با حضور قاری بین المللی قرآن کریم+تصاویر
به مناسب فرار رسیدن دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا(ع) محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر چمران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسب فرار رسیدن دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا(ع) محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر چمران برگزار شد.

در این برنامه که با حضور شهروندان شهر چمران و شهرک بعثت برگزار می شد، حجت الاسلام سید منتصر هاشمی امام جمعه شهر چمران، مهندس آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و حجت الاسلام سید علی رضوی رئیس سازمان تبلیغات نیز حضور داشتند.

اجرای برنامه بر عهده دکتر حمید مجیدی مهر مجری صداوسیما بود و بخش ویژه آن را نیز قاری بین المللی جهان اسلام استاد حمید شاکرنژاد بر عهده داشت که با تلاوتی زیبا فضای این محفل معنوی را معطر به عطر دل انگیز کلام وحی کرد

همخوانی گروه تواشیح نورالمهدی(عج) بخش دیگری بود که در محفل انس با قرآن برگزار شد و مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت و در پایان میان حاضرین در مراسم، قرعه کشی صورت گفت و هدایایی به آن ها اهدا شد.

گفتنی است که برنامه های  فرهنگی و مذهبی در طول سال  به مناسبت های مختلف به همت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی و به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار می شود که مورد توجه و استقبال کارکنان و خانواده شرکت های پتروشیمی و عموم مردم منطقه قرار می گیرد.

۲۵ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۹۸۴
کد خبر : ۱۸,۶۱۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید