دومین جلسه هم اندیشی مدیرعامل با کارشناسان شرکت برگزار شد.

دومین جلسه هم اندیشی مدیرعامل با کارشناسان شرکت برگزار شد.
دومین جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی با کارشناسان شرکت در فرهنگسرای فردوسی ماهشهر برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی ، مدیر عامل شرکت   روز یکشنبه 12 مهرماه طی نشستی صمیمی در فرهنگسرای فردوسی ماهشهر با مدیران و کارشناسان شرکت به گفتگو پرداخت و از دیدگاهها ، نظرات و پیشنهادهای همکاران شاغل در واحدهای مختلف آگاهی یافت  .

در ابتدای این جلسه هم اندیشی مهندس مجید محتشم سرپرست روابط عمومی شرکت گزارشی از فعالیتها و اقدامات انجام شده در یکساله گذشته را جهت حاضرین ارائه نمود.

پس از آن مهندس غلامی جهت ایراد سخن در جایگاه حاضر شدند و صحبتهای خویش را با تبریک اعیاد قربان و غدیر و عرض تسلیت بمناسبت کشته شدن حجاج بیت الله الحرام در فاجعه منی آغاز نمودند . ایشان این جلسه را فرصت مناسبی جهت تشکر و قدردانی از کارکنان و تلاشگران شرکت عملیات غیر صنعتی که در جهت اهداف شرکت فعالیت می‌کنند دانست .

وی در ادامه افزود : امروز شاهد برگزاری دومین جلسه هم اندیشی با شما کارشناسان و مدیران شرکت هستیم . بحمدالله پس از برگزاری اولین جلسه تا کنون  اتفاقات بسیار خوبی در شرکت افتاده است . اقدامات مهمی در شرکت صورت پذیرفته است که حاصل تلاش و زحمات همکاران در تمامی بخش‌های مختلف بوده است.

مهندس غلامی راه حل پیشرفت و ترقی شرکت را ایجاد روحیه همکاری و تلاش مستمر دانست و افزود : در پایان سال شاهد شنیدن اخبار خوشی در مورد شرکت عملیات غیر صنعتی خواهیم بود

پس از صحبتهای مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی کارشناسان  به بیان دیدگاهها ،نظرات و پیشنهادهای خویش پرداختند و مهندس غلامی به سوالات آنها پاسخ گفتند..  .     


۱۳ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۰۳۳
کد خبر : ۵,۱۳۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید