نقش پر رنگ شرکت عملیات غیرصنعتی در میزبانی شایسته ایران از مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2018

نقش پر رنگ شرکت عملیات غیرصنعتی در میزبانی شایسته ایران از مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2018
شرکت عملیات غیرصنعتی نقش پر رنگی در میزبانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2018 ایفا کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی : در روزهای پنجم و ششم بهمن ماه سال 96 شهرستان بندر ماهشهر میزبان سی و هشتمین مسابقات کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی بود. این مسابقات بخشی از رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بود که با حضور تیم های کشتی فرنگی کشور های کوبا، فنلاند، رومانی، اوکراین، تاجیکستان،آذربایجان، بلغارستان، ترکیه، قزاقستان، گرجستان، قرقیزستان و ایتالیا و 2 تیم کشتی ازکشورمان برگزار شد.

شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همگام با فدراسیون کشتی ایران و سایر ارگان های ذیربط در استان و شهرستان و با توجه به این مهم که استان خوزستان برای اولین بار میزبان این مسابقات بین اللمی بود و در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر این پیکارها، عهده دار بخش اعظمی از میزبانی برگزاری این رقابت ها بود.

ارائه خدمات پروازی، سالن برگزاری مسابقات ، اسکان و خدمات رستوران و پذیرایی ، خدمات حمل و نقل و ترانسفر و بخشی از امنیت مسابقات برعهده شرکت عملیات غیرصنعتی بود که با شایستگی و کمترین نقص از عهده ی این مهم برآمد .

نماینده اتحادیه جهانی کشتی فرنگی (لونت سن) در اظهار نظری در خصوص این مسابقات گفت : تاکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سفرکرده ام اما باید بگویم که مردم ایران و ماهشهر در میزبانی قابل تحسین هستند و باید قدردان این تماشاگران علاقمند باشیم. مسابقات کشتی در ماهشهر در سطح بالا و قابل تحسینی برگزار شد.

۷ بهمن ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۹۸۰
کد خبر : ۱۱,۳۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید