برگزاری اولین یادواره شهدای صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر (شب شیدایی) در پارک ارم شهرک بعثت

برگزاری اولین یادواره شهدای صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر (شب شیدایی) در پارک ارم شهرک بعثت
اجلاسیه اولین یادواره شهدای صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر با حضور معاون وزیر نفت ،ائمه جمعه شهرستان ، جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی ، مدیران صنعت پترشیمی و جمعی از خانواده های شهدا برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی : اجلاسیه اولین یادواره شهدای صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر با عنوان شب شیدایی با حضور معاون وزیر نفت ، ائمه جمعه شهرستان ، جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی ،مدیران صنعت پترشیمی و جمعی از خانواده های شهدا و مردم یکشنبه شب 6 اسفند 96 در پارک ارم شهرک بعثت برگزار شد . مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در خصوص برگزاری این یادواره گفت: کارکنان فنی صنایع پتروشیمی به ویژه پتروشیمی رازی علاوه بر خدمات رسانی در حوزه های مختلف در جبهه، نقش موثری در ساخت ادوات جنگی نیز برای اولین بار در دوران دفاع مقدس داشتند.
عبدالرضا غلامی اظهار کرد:کارکنان فنی به نحوی در تامین نیازهای جنگی جبهه ها عمل کردند که وزارت دفاع تا به امروز از آن ادوات استفاده می کند.
وی افزود : با تصویب شورای راهبردی پتروشیمی یادواره شهدای صنایع پتروشیمی در پنجم و ششم اسفنده ماه در تقویم فرهنگی سالیانه شهرستان بندرماهشهر ثبت شده و به صورت سالیانه برگزار می شود.
غلامی هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای صنایع پتروشیمی عنوان کرد و افزود: تبیین نقش صنعت پتروشیمی در هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است، این صنعت نه تنها وظیفه حفظ تولید و رونق اقتصاد کشور را در این دوران داشت بلکه با اقدامات پدافند غیرعاملی نقشی پررنگ در خط مقدم و امور پشتیبانی جبهه ایفا کرد.
مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی در بخش دیگری از صحبت های خود به تشریح برنامه های این یادواره پرداخت و اضافه کرد: برگزاری این یادواره در بخش های مختلف بر عهده پنج کمیته متشکل از کارکنان شرکت عملیات غیرصنعتی و فرماندهان بسیج صنایع پتروشیمی و همچنین پایگاه های بسیج شهرستان در کمیته هایی نظیر اطلاع رسانی، مالی و پشتیبانی، ایمنی و امنیت، نمایشگاه و فضاسازی می باشد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای گلستان شهدای پتروشیمی، اهدای 430 نهال به نام شهدا، نمایشگاه مقاومت و صنعت پتروشیمی، روایت گری توسط 10 نفر از راویان نوجوان، معراج شهدا در یک طراحی زیبا، تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس، ایستگاه صلواتی، رزمایش شبیه سازی عملیات والفجر 8 در دریاچه پارک ارم، روایت گری سردار پوررکنی، سخنرانی سردار صفارپور و همچنین مداحی حاج کرمعلی از دیگر برنامه های این یادواره است. گفتنی است در این برنامه پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای تازه تفحص شده به صورت نمادین تشیع شد .

۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۹۶۲
کد خبر : ۱۲,۳۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید