کسب تقدیرنامه 5 ستاره هشتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی توسط شرکت عملیات غیرصنعتی

کسب تقدیرنامه 5 ستاره هشتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی توسط شرکت عملیات غیرصنعتی
شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در هشتمین حضور خود موفق به کسب تقدیرنامه 5 ستاره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی :این شرکت در هشتمین حضور خود موفق به کسب تقدیرنامه 5 ستاره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شد .

گفتنی است امروزه اکثر کشورهای دنیا با تکیه بر مدل های علمی، جوایزی را در سطح ملی و منطقه ای ایجاد کرده اند که محرک سازمانها و کسب و کارها در تعالی ، رشد و ثروت آفرینی است . برگزاری این جوایز و استفاده از مدل های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمانها ایجاد می کنند تا پیشرفت ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه گیری نمایند. جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به عنوان سمبل نهضت کیفیت گرایی باعث ایجاد فضای رقابتی برای استقرار سیستم های نوین مدیریت و فراهم کردن فضایی که در آن تجربه های موفق سازمان ها شناسایی و معرفی شده و مورد استفاده بهینه صنعت قرار گیرد، می شود.

شرکت عملیات غیرصنعتی نیز همپای سایر شرکت های صنعتی به عنوان یک شرکت خدماتی در حوزه صنعت پتروشیمی پا به این میدان نهاده و مصمم است با استفاده از استانداردهای روز دنیا کیفیت خدمات خود را ارتقاء بخشد .
۵ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۶۹
کد خبر : ۱۲,۴۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید