مصاحبه صمیمی با آقای مهندس زارعی مدیر عملیات شرکت عملیات غیر صنعتی به مناسبت طرح های اجرایی استقبال از بهار در شهرک بعثت

مصاحبه صمیمی با آقای مهندس زارعی مدیر عملیات شرکت عملیات غیر صنعتی به مناسبت طرح های اجرایی استقبال از بهار در شهرک بعثت
گفتگوی صمیمی با مدیر عملیات در آستانه نوروز و استقبال از بهار در شهرک بعثت

این روزها جنب و جوش زیادی در شهرک بعثت شاهد هستیم و در گوشه و کنار این شهرک شاهد اقدامات جالب توجهی از سوی مدیریت شهرک بعثت هستیم . بر آن شدیم تا جهت آگاهی شهروندان عزیز در شهرک بعثت و اطلاع از روند کارهای اجرایی با آقای مهندس زارعی مدیر عملیات شرکت عملیات غیرصنعتی گفتگویی داشته باشیم که توجه شما را به این مصاحبه جلب می کنم :

جناب مهندس زارعی بفرمائید در آستانه نوروز 97 چه اقداماتی در سطح شهرک بعثت در دست اجرا و اقدام دارید .

 باسلام و عرض احترام به کارکنان و خانواده بزرگ پتروشیمی در شهرک بعثت ، همانگونه که استحضار دارید ارائه خدمات در شهرک بعهده شرکت عملیات می باشد. این شرکت همیشه تلاش کرده است که با خدمات خود رضایت کارکنان و خانواده های محترم را تامین نماید. اینک با آغاز بهار که نوید بخش شکوفایی و مهر و دوستی است و همگام با نو شدن زمین،  شرکت عملیات غیرصنعتی برآن شده در این ایام فرحبخش و در راستای اهداف ذکر شده، هرچه بیشتر شرایط آسایش و امنیت خاطر ساکنین محترم شهرک بعثت را فراهم آورد. ضمن تبریک و شادباش نوروز به همکاران و خانوداه های محترم، چکیده ای از اقدامات انجام شده در شهرک بعثت تحت عنوان استقبال از بهار که در دست تهیه و اجرا می باشد به شرح ذیل اعلام می گردد:

آسفالت : لکه گیری محل های کنده کاری شده توسط سازمان آبفا و محله هایی که نشست کرده است  حدود 200 تن آسفالت جهت مناطق در نظر گرفته شده است.

رنگ آمیزی: رنگ آمیزی به متراژ 000ر40 مترطول . ضمنا تعداد420 اصله پایه روشنایی معابراصلی و بلوارهای ورودی شهرک بعثت رنگ آمیزی می گردد.

تجهیز پارک ها: درشهرک 26 پارک محله ای وجود دارد که اخیرا روبروی رستوران قائم یک پارک تجهیز شده است بنام پارک گل بهار که تعداد بوستان ها به 27 بوستان مجموعا به مساحت حدود 10 هکتار می باشد. که اخیرا جهت تجهیز و نوسازی پارک ها 6 ست بازی پلی اتیلن ، 6 ست بازی طناب و صخره نوردی و 260 عدد وسیله مبلمان شهری شامل : نیمکت ، الاکلنگ ، تاب ، چرخ و فلک ، سطل زباله پارکی که انشاا... تا قبل از سال نو تهیه و نصب می گردد.

فضای سبز

الف : برنامه مسابقه خانواده سبز جهت ایجاد انگیزه در خانواده ها و برگزیدن خانواده های برتر شهرک بعثت از لحاظ رسیدگی به فضای سبز داخل و روبروی منازل خود

ب  : در روز درختکاری 15 اسفند حدود 5000 اصله در دو منطقه میدان بسیج و میدان کیمیا بین ساکنین محترم شهرک بعثت توزیع می گردد.

ج : در روز درختکاری دو منطقه پارک گل بهار و بین امورمنازل بندرامام و مجموعه محتشم که در این چند سال بصورت بایر مانده کشت و در حدود بیش از 1 هکتار به مساحت فضای سبز شهرک اضافه می شود. که دراین خصوص از مسئولین محترم شهری و محیط زیست شرکت های منطقه و ساکنین محترم دعوت بعمل می آید تا در روز درختکاری در پارک گل بهار روبروی رستوران قائم حضور بهم رسانند و کاشت نهال در 15 اسفند روز درختکاری انجام می گردد. البته لازم به ذکر است که کاشت گل فصلی بصورت طرح ویژه در مجموعه ها و میادین صورت می گیرد.

مکانیزه نمودن و جمع آوری زباله خانگی : از سال 95 تاکنــون مجموعــه های بعثت جدید ، بدر، ثامن و ولایت جمع آوری زباله بصورت مکانیزه انجام شده و تا قبل از سال نو امید است که مجموعه های بعثت قدیم و مجموعه خلیج فارس سطل زباله نصب و بصورت مکانیزه جمع آوری صورت گیرد.

ضمنا:

* سرزنی کلیه درختان مرتفع ، فرم دهی درختان کنی کارپوس ، هرس شمشادها ، وجین علف های هرز و چمن زنی کلیه میادین – پارک ها و معابر عمومی تا قبل از پایان سال انجام خواهد گرفت.

*لایروبی کلیه کانال های اصلی و فرعی و گندزدایی کانال اصلی رودکی تا انتهای گلستان ها بصورت ویژه صورت گرفته و پاکسازی نخاله های اطراف شهرک بطور کامل صورت می گیرد.

*شستشوی کلیه پارک ها – بازارچه ها – ایستگاه های اتوبوس و مبلمان شهری و سطل های زباله مکانیزه بصورت ماهیانه در حال انجام است ولی تا قبل از سال کلیه آنها مجدداً شستشو و درصورت نیاز ضدعفونی می گردد.

*تعمیر معابر و جداول  :  درسال جاری اکثر نقاط حادثه خیز که درپوش های بتنی آنها فرسوده و تخریب شده ترمیم و بهسازی شده است.

. لازم بذکر است که درسال جاری کانال آب سطحی و ترمیم دال بتنی  دربعثت جدید به متراژ 820  متر در مناطق سعدی – حافظ – ورودی دانش ها و ستایش ها ورودی هتل های بندرامام و ورودی مجموعه قائم و ورودی مدارس بعثت انجام گردیده است.

*خط کشی خیابان ها  : خط کشی معابر اصلی به متراژ 40000متر طول از میدان ابن سینا تا ورودی قائم رینگ اصلی مجموعه ولایت – میدان اندیشه تا هتل های بعثت – ورودی مجموعه خلیج فارس تا گلستان 7 و میدان کیمیا تا میدان ایثارگران انجام می گردد.

*بهسازی میدان اندیشه  : شامل تعویض جداول و احداث پیاده رو درون میدان – تهیه و نصب نورپردازی – زهکشی – تعویض خاک و کاشت جدید و اجرای طرح گل کاری می باشد.

*تزئین معابر و میادین با ریسه های رنگی  : شامل تزئین معابر ورودی مجموعه خلیج فارس ، مجموعه ولایت مجموعه بدر و ثامن و میادین اندیشه ، بسیج و ابن سینا

*تهیه و نصب سفره های هفت سین در میدان بسیج شهرک بعثت ، پارک ارم

*روشنایی  : در سال جاری به منظور بهسازی روشنایی مجموعه های شهرک – مجموعه گنجوی – مولوی  قسمتی از منطقه سعدی – پارک ولایت – پارک لاله – راه تندرستی با نصب پایه و چراغ های جدید بهسازی گردید. ضمنا مناطقی از مجموعه ولایت چراغ های پارکی جدید نصب گردید و در راستای استقبال از بهار جهت ساماندهی سیستم روشنایی مجموعه خلیج فارس چراغ های جدید تهیه و نصب می گردد.

با سپاس از شما که در این گفتگو شرکت کردید .



۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۳۵
کد خبر : ۱۲,۴۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید