گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور مسئولین ارشد شهرستان بندر ماهشهر

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور مسئولین ارشد شهرستان بندر ماهشهر
مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی گفت : موفقیت شرکت عملیات غیر صنعتی مرهون زحمات کارگران است .


به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی : مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور مسئولین ارشد شهرستان بندرماهشهر، مدیران شرکت عملیات غیر صنعتی و تعدادی از کارمندان و کارکنان این شرکت در سینما میلاد نور ناحیه صنعتی برگزار شد.
مهندس عبدالرضا غلامی در ابتدای این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، روز معلم و روز ملی خلیج‌فارس اظهار داشت: کارگران اتفاقات بزرگی را در طول 30 سال فعالیت شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی رقم زده‌اند.
مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی بیان کرد: اصلاح الگوی مدیریتی و تلاش کارگران باعث رشد چشمگیر روند سوددهی و کاهش ضرر و زیان در این شرکت شده است.
وی گفت: دنیای امروزی پیشرفت خود را مرهون کارگران زحمتکش است و بیشتر اتفاقات مثبت در دنیا به واسطه این عزیزان انجام می‌شود.
غلامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری پیرامون کار و کارگری، عنوان کرد: با نگاهی ساده به تاریخ متوجه این نکته می‌شویم که منشا سازندگی و رونق اقتصادی کار و تلاش کارگران زحمت‌کش بوده است.
وی در پایان با تقدیر از کارگران خاطرنشان کرد: مدیریت و بخش‌های مختلف شرکت علمیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی تمامی تلاش‌های شما کارگران عزیز در راستای تحقق آرمان‌های این شرکت را مشاهده کرده و زحمات بی‌دریغ شما را فراموش نخواهند کرد.
پس از مهندس غلامی مهندس بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر و دکتر علی گلمرادی نماینده بندرماهشهر هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنانی پیرامون روز کارگر و اهمیت آن پرداختند.
در ادامه‌ی این مراسم هنرمندان بومی این شهرستان با اجرای موسیقی زیبای سنتی و استندآپ کمدی فضای شاد و مفرح برای حاضرین ایحاد کردند.
و در پایان نیز از کارگران نمونه شرکت عملیات غیرصنعتی با لوح سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۱۰
کد خبر : ۱۳,۴۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید