برگزاری مراسم آغاز بکار گروه مهدی یاوران ناحیه صنعتی با حضور مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و مسئولین ارشد شهرستان بندر ماهشهر

برگزاری مراسم آغاز بکار گروه مهدی یاوران ناحیه صنعتی با حضور مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و مسئولین ارشد شهرستان بندر ماهشهر
مراسم آغاز بکار گروه مهدی یاوران ناحیه صنعتی با حضور مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و مسئولین ارشد شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی مراسم آغاز بکار گروه مهدی یاوران ناحیه صنعتی با حضور امام جمعه ، فرمانده منطقه سوم دریای سپاه، دادستان شهرستان بندر ماهشهر، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی وجمعی ازخانواده های مهدی یاوران فعالیت خود را در ناحیه صنعتی برگزار گردید .

در این مراسم که عصر روز پنجشنبه 10 خرداد97 در فرهنگسرای فردوسی برگزار شد مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی اظهار داشت: تشکیل گروه مهدی‌یاوران یک اتفاق فرهنگی بسیار میمون بوده که در شهرک بعثت بندر ماهشهر برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی افزود: دانش‌آموزان در گروه مهدی‌یاوران پیشرفت های زیادی در ابعاد مختلف داشته‌اند، در این حرکت موضوعات خاصی برای پیشرفت نوجوان در نظر گرفته شده است.

مهندس غلامی با تاکید بر اهمیت تحصیل نوجوانان بیان کرد: نوجوانانی که در گروه مهدی‌یاوران شرکت می‌کنند باید از لحاظ علمی در سطح خوبی بوده و دانش‌آموزانی که وضعیت تحصیل خوبی داشته یا پیشرفت داشته‌اند می‌توانند در این گروه فعالیت کنند.

وی با اشاره به وجود برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه گفت: از دیگر مسائلی که در این گروه توسط اساتید مجرب آموزش داده می‌شود می‌توان به مسائل اجتماعی اعم از احترام به والدین، اخلاق و ادب اسلامی اجتماعی و مسائل فرهنکی اعم از آموزش قرآن و احکام اشاره کرد.

ایشان با تاکید بر اهمیت اجرای فرمایشات امام راحل(ره) عنوان کرد: ورزش و آمادکی جسمانی در کنار تحصیل نوجوان از موضوعات مهم این گروه بوده که طبق سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش که از فرموده‌های امام خمینی(ره) بوده است توجه خاصی به آن شده است.

وی با اشاره به لزوم زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: هدف اصلی گروه مهدی‌یاوران افزایش توانمندی و شکوفایی استعداد نوجوانان برای زمینه سازی در تعجیل ظهور امام زمان(عج) بوده است.

در ادامه مراسم علیرضا محمودی‌شاد  مسئول کانون قرآن و انتظارشرکت عملیات غیرصنعتی اظهار داشت: گروه فرهنگی مهدی‌یاوران به لطف الهی و با نظر خاص امام زمان(عج) 3 سال پیش در شهرک بعثت شهرستان بندرماهشهر آغاز به کار کرده و هم‌اکنون این گروه در حسینیه کوی توحید ناحیه صنعتی با پتانسیل بالا و اساتید مجرب و بصورت کاملا رایگان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: خانواده‌های محترم پتروشیمی ساکن در شهرک بعثت از گروه مهدی‌یاوران استقبال خوبی به عمل آورده‌اند و نیاز است که شهروندان ناحیه صنعتی با این گروه که برای ترویج مسائل فرهنگی اجتماعی اسلامی تلاش می‌کنند همکاری‌های خوبی داشته باشند.

فرمانده گردان ثارلله در پایان خاطرنشان کرد: اساتید گروه مهدی ‌یاوران در ابتدا با سطح‌بندی نوجوانان ، این عزیزان را در زمینه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقات علمی و همچنین با تفسیر آیات و ادعیه همراهی می‎کنند.

این مراسم با برگزاری نماز جماعت و ضیافت افطاری در حسینه کوی توحید به پایان رسید .

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۳۰
کد خبر : ۱۳,۴۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید