برگزاری جلسه هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت رئیسه و معاونین

برگزاری جلسه هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت رئیسه و معاونین
صبح روز دوشنبه 97/6/26 جلسه هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت رئیسه و معاونین ادارت این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی جلسه هیئت رئیسه این شرکت با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت رئیسه و معاونین ادارت شرکت عملیات غیر صنعتی صبح روز دوشنبه 97/6/26 برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) بر لزوم گرامیداشت این ایام و برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سوگواری ها تاکید کرد.

در آغاز جلسه بخش ابتدایی کتاب مدیریت بازاریابی از سلسله کتاب های مدیریت قرائت و مورد بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

در ادامه اعضای هیئت رئیسه به اهم اقدامات انجام شده در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان در زیرمجموعه خودشان اشاره کردند و آمارهایی در این زمینه رائه شد و با تبادل نظر، راهکارهایی در جهت افزایش این رضایتمندی پیشنهاد و مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی دراین جلسه با تاکید برلزوم رعایت استانداردها در انجام امور جاری شرکت خاطرنشان کرد: رعایت استانداردها و مقررات اساس انجام همه امور است و نباید هیچ کاری  خارج از ضوابط و مقررات انجام شود.

ایشان در پایان جلسه با تقدیراز اقدامات انجام شده، شرکت عملیات غیرصنعتی را در بسیاری از امور خدماتی پیشگام دانست و بر افزایش هرچه بیشتر سرعت و کیفیت این خدمات تاکید کرد.

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۲۲
کد خبر : ۱۵,۴۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید