تشریح برنامه های مساجد در مناطق مسکونی اماکن شرکتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

تشریح برنامه های مساجد در مناطق مسکونی اماکن شرکتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی
مسئول امور مساجد و هیئت های شرکت عملیات غیرصنعتی برنامه های مساجد مناطق مسکونی اماکن شرکتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله(ع)، مساجد و هیئت ها در مناطق مسکونی کارکنان صنایع پتروشیمی همگام با سایر اماکن مذهبی کشور به برگزاری مراسم های عزاداری پرداخته اند.

علی نیسی مسئول امور مساجد و حسینیه ها شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار کرد: به لطف خدا و یاری اهل بیت(ع) در شب های محرم امسال حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در مساجد و هیئت ها و شرکت در مراسم عزاداری ها ملموس بوده است.

وی افرود: همچون سال های پیشین ایستگاه های صلواتی در اماکن مختلف برپا شده است و در پایان مراسم از عزاداران پذیرایی می شود که اغلب آن ها کاملا مردمی هستند و خانواده ها به دلیل ارادت خود به اهل بیت(ع) از عزادارن مراسم پذیرایی می کنند.

نیسی در ادامه به برنامه های روزهای تاسوعا حسینی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در روز تاسوعا مساجد شهرک بعثت و شهرک قائم در قالب دسته های سینه زنی و زنجیر زنی از ساعت 10 صبح به سمت مسجد امیرالمومنین(ع) هزارواحدی حرکت خواهند کرد و پس از اجتماع مردم در مسجد، مراسم عزاداری با سخنرانی و مداحی حجت الاسلام ثامری و کربلایی ذاکر برپا می شود و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به صرف ناهاراز عزادارن پذیرایی خواهد شد.

مسئول امور مساجد و حسینیه ها شرکت عملیات غیرصنعتی همچنین در رابطه با برنامه های روز عاشورا اظهار داشت: صبح  روز عاشورا عزادارن با حضور در میدان بسیج و مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک بعثت با سخنرانی حجت الاسلام اصلاح و مداحی کربلایی علیپور به عزاداری خواهند پرداخت و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به صرف ناهار از عزادارن پذیرایی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت برپایی مراسم شام غریبان گفت: مراسم شام غریبان از ساعت 20:30 پنجشنبه در پارک ولایت شهرک قائم برگزار خواهد شد.

 

 

۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۷۱
کد خبر : ۱۵,۴۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید