عزاداری های پرشور دهه اول محرم در مساجد مناطق مسکونی شرکتی / مشارکت های مردمی پررنگ تر از همیشه

عزاداری های  پرشور  دهه اول محرم در مساجد مناطق مسکونی شرکتی / مشارکت های مردمی پررنگ تر از همیشه
مساجد و حسینیه های مناطق مسکونی شرکتی پا به پای سایر اماکن مذهبی در غم شهادت جانسوز سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، مراسم های عزاداری مردمی برگزار کردند.


به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی مراسم عزاداری های دهه اول محرم امسال همانند سال های پیشین با حضور گرم و پرشور مردم عزادار در جای جای کشور عزیزمان برگزار شد.

شهرستان بندرماهشهر و مساجد و حسینیه های مناطق مسکونی اماکن شرکتی نیز خارج از این قاعده نبودند و پا به پای سایر اماکن مذهبی در غم شهادت جانسوز سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان، مراسم های عزاداری مردمی برگزار کردند.

مشارکت مردم و ورود آن ها برای کمک به برگزاری هرچه بهتر مراسم نکته قابل توجه و تحسین برانگیز مراسم عزاداری های امسال بود که همه این ها در کنار پشتیبانی های صنایع پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی باعث شد نظم و شور قابل توجهی در بخش های مختلف عزاداری حاکم باشد.

دعوت از سخنرانان و مداحان و تهیه شرایط اولیه برگزاری مراسم در کنار مشارکت های ملموس مردمی، مراسم عزاداری های امسال را پربار تر و پرشورتر از سال های گذشته نمود.

در هر منطقه ای یک گروه انجام کاری را بر عهده داشته اند؛ در یک مسجد بانوان پخت غذای نذری و پذیرایی از عزاداران را متقبل شده بودند و در بخش دیگری هیئت امنای مسجد انرژی و هزینه خود را صرف برگزاری هرچه بهتر مراسم عزای سیدالشهدا(ع) می کردند.

استمرار این همکاری ها در هر زمینه ای باعث تجلی حس مشارکت مردمی وثمربخشی امور جاری خواهد شد.

تصاویر زیر قسمت های کوتاهی از مراسم های عزاداری دهه اول محرم  در مساجد و حسینیه های مناطق مسکونی اماکن شرکتی را روایت می کند. 


۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۶۵
کد خبر : ۱۶,۴۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید