پایان تعمیرات 4 مدرسه غیرانتفاعی صنایع پتروشیمی پیش از آغاز سال تحصیلی جدید توسط شرکت عملیات غیرصنعتی

پایان تعمیرات 4 مدرسه غیرانتفاعی صنایع پتروشیمی پیش از آغاز سال تحصیلی جدید توسط شرکت عملیات غیرصنعتی
مدیر عملیات شرکت عملیات غیرصنعتی از پایان تعمیرات 4 مدرسه از مدارس غیرانتفاعی صنایع پتروشیمی پیش از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی با آغاز سال تحصیلی جدید، مهندس احمد زارعی مدیرعملیات این شرکت با اشاره به پروژه های تعمیراتی انجام شده توسط شرکت عملیات غیرصنعتی در زمینه بازسازی و تعمیرات تعدادی از مدارس غیرانتفاعی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: تعدادی از این مدارس که چندین سال مورد استفاده دانش آموزان قرار گرفته است ، در قسمت هایی نیاز به تعمیرات جزئی و در بخش هایی نیاز به تعمیرات کلی داشته اند.

وی ادامه داد: مدارسی که نیاز به تعمیرات جزئی و رنگ آمیزی داشته اند شامل دبستان مهدیه، دبستان میلاد، دبستان ابوذر غفاری و دبیرستان خوارزمی واقع در ناحیه صنعتی بوده اند که دبیرستان خوارزمی علاوه بر رنگ آمیزی و تعمیرات جزئی دیگر، نیازمند تخریب و بازسازی سقف بوده است و به همین دلیل برای این مدرسه پیمانکار جداگانه ای مشخص شد.

مهندس زارعی گفت: به لطف خدا و با همت همکارانمان انجام تعمیرات مدرسه با سرعت آغاز و پیگیری شد و در روز بازگشایی مدارس دانش آموزان در محیط جدیدی بر سرکلاس های درسی خود حاضر شدند.

مدیرعملیات شرکت عملیات غیرصنعتی با اشاره به هزینه های صرف شده دراین زمینه عنوان کرد: تخریب و بازسازی 500 متر مربع سقف در دبیرستان خوارزمی، رنگ آمیزی 2030 مترمربع از دیوارهای این مدارس  در کنار تعمیرات جزئی دیگر، در مجموع بیش  از 1 میلیارد و 217 میلیون ریال هزینه در بر داشته است .

وی در پایان کیفیت و سرعت انجام کار را دو اصل مهم دانست و گفت: در مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی تلاش بر این است که همه امور با حفظ کیفیت و با سرعت انجام شود و رعایت این دو اصل سرلوحه تمام کارهای پیش روی این شرکت خواهد بود .

۳ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۶۲
کد خبر : ۱۶,۴۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید