جلسه هم اندیشی هفتمین جشنواره ورزشی شهداء صنایع پتروشیمی به میزبانی امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد

جلسه هم اندیشی هفتمین جشنواره ورزشی شهداء صنایع پتروشیمی به میزبانی امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد
جلسه هم اندیشی روسای ورزش شرکت های پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به منظور برگزاری هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی به میزبانی امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی جلسه هم اندیشی روسای ورزش شرکت های پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به منظور برگزاری هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی به میزبانی امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

اصغر نظری مسئول امورورزش شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهارداشت: در روز سه شنبه 3 مهر 97 جسله ای با حضور روسای ورزش صنایع پتروشیمی به میزبانی امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد و مقرر گردید پس از بررسی های دقیق تر، نحوه برگزاری جشنواره بصورت رسمی مشخص شود.

وی در ادامه با اشاره به رشته های ورزشی حاضر در مسابقات  این جشنواره گفت: در مجموع 8 رشته ورزشی برای آقایان و 8 رشته ورزشی برای بانوان در این جشنواره در نظر گرفته شده که به شرح زیر است:


ردیف

رشته ورزشی آقایان


رشته ورزشی بانوان


1

والیبال


والیبال


2

بسکتبال


بسکتبال


3

فوتبال


شنا

4

شطرنج

آمادگی جسمانی


5

پینگ پنگ


پینگ پنگ


6

شنا


بدمینتون


7

دارت


شطرنج


8

والی واتر


دارت



نظری در پایان در خصوص زمان برگزاری این جشنواره عنوان کرد: امیدواریم با توجه به هماهنگی های صورت گرفته بتوانیم در آذرماه امسال و همزمان با هفته بسیج جشنواره را آغاز کنیم و مانند سال گذشته نظم و مقررات خوبی بر روند انجام مسابقات حاکم کنیم.  

۴ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۷۴
کد خبر : ۱۶,۴۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید