وزیر بهداشت در شهر بندرامام(ره): از دوستان عزیزمان در صنعت پتروشیمی به جهت ساخت اورژانس راه زینب(س) تشکر می کنم

وزیر بهداشت در شهر بندرامام(ره): از دوستان عزیزمان در صنعت پتروشیمی به جهت ساخت اورژانس راه زینب(س) تشکر می کنم
دکتر هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عصر روز جمعه 6 مهر 97 با حضور در شهرستان بندرماهشهر از چند طرح بهداشتی و درمانی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی دکتر هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عصر روز جمعه 6 مهر 97 با حضور در شهرستان بندرماهشهر از چند طرح بهداشتی و درمانی بازدید کرد.

بازدید از پروژه بیمارستان راه زینب(س)  شهر بندرامام (ره) که شرکت عملیات غیرصنعتی ساخت آن را به نمایندگی از صنعت پتروشیمی متقبل شده است یکی از برنامه های وزیر بهداشت در شهرستان بندرماهشهر بود.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ابتدای ورود دکتر هاشمی ضمن خیرمقدم ، گزارشی درباره روند ساخت بیمارستان راه زینب(س) به ایشان ارائه کردند.

وزیر بهداشت و درمان پس از بازدید از این مجموعه ی در حال ساخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوستان عزیز ما در صنعت پتروشیمی در ساخت این مرکز سرمایه گذاری خوبی کرده اند و از این بابت جای تقدیر دارد.


وی افزود: خوشبخاته ساختمان خوبی ساخته شده که ان شاالله پس از تکمیل، امکانات و پرسنل آن از سوی وزارت بهداشت تامین خواهد شد.


گفتنی است شرکت عملیات غیرصنعتی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی، ساخت بیمارستان بندرامام (ره) را با اعتبار 35 میلیارد ریالی به پیشرفت ٩٣ درصدی رسانده است و به زودی ساختمان آماده شده و پس از تجهیز توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر به مردم عزیز منطقه ارائه خدمات خواهد نمود.


۶ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۳۲
کد خبر : ۱۶,۴۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید