تشریح فعالیت های امور HSE شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی

تشریح فعالیت های امور HSE شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی
عبدالعباس علیویان مسئول HSE شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت 7 مهر روز ایمنی و آتش نشانی به تشریح فعالیت های شرکت عملیات غیرصنعتی در حوزه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی عبدالعباس علیویان مسئول HSE این شرکت به مناسبت 7 مهر روز ایمنی و آتش نشانی به تشریح فعالیت های شرکت عملیات غیرصنعتی در حوزه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست پرداخت.

علیویان با اشاره به فعالیت های مجموعه HSE در حوزه بهداشت اظهار کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی 7 رستوران را تحت نظارت دارد و به دلیل اهمیت مقوله بهداشت، در همه رستوران ها یک کارشناس بهداشت مسقر کرده ایم  و همه مسائل مربوط به بهداشت محیط و حرفه ای کارکنان را تحت کنترل دارد. علاوه بر این بازرس بهداشت  HSE نیز مرتبا از این رستوران ها و سایر اماکن زیرمجموعه شرکت سرکشی می کند

وی با اشاره به این نکته که آموزش نقش مهمی در مجموعه HSE دارد گفت:   هم در زمینه بهداشت و هم در زمینه ایمنی بصورت مستمر آموزش هایی توسط کارشناسان ما به نیروهای قسمت های مختلف داده می شود و  بخشی از آموزش های مربوط به آتش نشانی، در مدارس نیز برای دانش آموزان ارائه می شود.

رئیس امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت عملیات غیرصنعتی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی این مجموعه را مطلوب دانست و عنوان کرد:شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرک بعثت دو ایستگاه آتش نشانی و در فرودگاه شهرستان نیز یک ایستگاه مجهز دارد و با نظر مساعد مدیرعامل محترم دستگاه های آتش نشانی مجهز و به روزی در فرودگاه بندرماهشهر مستقر شده اند و سه خودرو دیگر نیز در شهرک بعث بازسازی کامل شده اند و آمادگی کامل جهت مقابله با هر اتفاقی وجود دارد.

 علیویان در پایان مشارکت مردمی دربالا بردن سطح بهداشت و ایمنی را ضروری دانست و گفت: اموری که در حوزه وظایف مجموعه HSE است مستقیما با سلامت مردم ارتباط دارد و به همین دلیل لزوم همراهی شهروندان جهت حفظ و افزایش سلامت جامعه احساس می شود

۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۴۵
کد خبر : ۱۶,۴۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید