گزارش تصویری/برگزاری کلاس آموزشی مقابله با آتش سوزی در مدرسه حجاب شهرک بعثت از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی

گزارش تصویری/برگزاری کلاس آموزشی مقابله با آتش سوزی در مدرسه حجاب شهرک بعثت از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی
همزمان با 7 مهر روز ایمنی و آتش نشانی کلاس آموزشی مقابله با آتش سوزی برای دانش آموزان مدرسه دخترانه حجاب شهرک بعثت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با 7 مهر روز ایمنی و آتش نشانی کلاس آموزشی مقابله با آتش سوزی برای دانش آموزان مدرسه دخترانه حجاب شهرک بعثت برگزار شد.

مجید شکفته دل رئیس آتش نشانی اداره HSE شرکت عملیات غیر صنعتی در دو بخش تئوری و عملی کلاس هایی جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با حوادث آتش سوزی و راه های مقابله با آن ارائه کرد.

شکفته دل در بخش تئوری که با نمایش فیلم ها و عکس های آموزشی مقابله با آتش سوزی همراه بود، عکس العمل های مورد نیاز در هنگام آتش سوزی را به دانش آموزان یادآور شد و همچنین اصول استفاده از کپسول های آتش نشانی را به دانش آموزان آموزش داد.

پس از پایان این بخش ، دانش آموزان با حضور در حیاط مدرسه بصورت عملی اصول خاموش کردن آتش را آموزش دیدند و سپس تعدادی از دانش آموزان مدرسه حجاب، خاموش کردن آتش را بوسیله کپسول آتش نشانی تجربه کردند.

گفتنی است که این آموزش ها از طرف امور HSE و آتش نشانی شرکت عملیات غیرصنعتی در بازهای زمانی مختلف در اماکن شرکتی و مدارس شهرک بعثت ارئه می شود.

۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۴۲
کد خبر : ۱۶,۴۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید