مراسم تقدیر از کارکنان اداره HSE و آتش نشانان شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد+تصاویر

مراسم تقدیر از کارکنان اداره HSE  و  آتش نشانان شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد+تصاویر
مراسم تقدیر از پرسنل اداره HSE در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت با حضورمهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مراسم تقدیر از پرسنل اداره HSE  در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت با حضورمهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

مهندس علیویان رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت عملیات غیرصنعتی در ابتدای مراسم ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی  به همکاران خود، از برگزاری این مراسم قدردانی کرد و در توضیحاتی به ارائه گزارش عملکرد یک سال اخیر اداره HSE پرداخت.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ادامه مراسم با حضور در جایگاه سخنرانی، با بیان مطالبی  به اهمیت جایگاه ایمنی  در هر مجموعه ای اشاره کرد و گفت: به لطف خدا در مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی مسائل مربوط به اداره HSE با تخصص و پشتکار همکاران پیگیری می شود و تلاش برای ارتقاء سطح آمادگی و ایمنی در همه سطوح  ادامه دارد.

وی ادامه داد: در مسائل مربوط به ایمنی این جمله معروف که "پیشگیری بهتر از درمان است" کاملا صدق می کند و به همین دلیل مهمترین وظیفه مجموعه Hse  در شرایط عادی، توسعه آموزش و ارتقاء سطح آمادگی است.

مهندس غلامی در تشریح این موضوع گفت: اگر عموم جامعه، کارکنان، خانواده ها و دانش آموزان از راه های ارتقاء سطح ایمنی محل تحصیل، کار و زندگی خودشان مطلع باشند قطعا درصد حوادث کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد و از تلفات جانی و مالی جلوگیری خواهد شد. البته حرکت خوبی جهت آموزش عمومی شروع شده که گسترش آن آمار حوادث  ناگوار را کاهش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در خصوص لزوم حفظ و ارتقاء سطح آمادگی اظهار داشت: برگزاری مانورهای دوره ای و مشترک با سایر قسمت های شرکت می تواند نقش موثری در تحقق این موضوع داشته باشد.

مهندس غلامی در پایان، آتش نشانان و همه کسانی که به نوعی کارشان با جان مردم در ارتباط است را دارای جایگاهی ویژه توصیف کرد و افزود: پرسنل زحمت کش اداره Hse  و آتش نشانان مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرک بعثت و فرودگاه وظیفه خطیری بر عهده دارند و مستقیما با جان و سلامت مردم در ارتباط هستند که به لطف خدا تاکنون از ماموریت های خود سربلند بیرون آمده اند و به همین جهت کار و زحمت آن ها جای تقدیر ویژه دارد.

پس از پایان سخنرانی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، با اهداء هدایایی از زحمات  آتش نشانان و پرسنل اداره HSE  تقدیر به عمل آمد      

۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۵۶
کد خبر : ۱۶,۴۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید