برگزاری سومین جلسه هم اندیشی روسای بازرسی پتروشیمی های منطقه ماهشهر با میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی

برگزاری سومین جلسه هم اندیشی روسای بازرسی پتروشیمی های منطقه ماهشهر با میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی
سومین جلسه هم اندیشی روسای بازرسی پتروشیمی های منطقه با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و رؤسای بازرسی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی سومین جلسه هم اندیشی روسای بازرسی پتروشیمی های منطقه با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی  و رؤسای بازرسی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس  در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در این نشست رؤسای بازرسی به بررسی چالش ها و موضوعات جاری پتروشیمی ها در حوزه بازرسی پرداختند.  

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ابتدای مراسم ضمن خوش آمدگویی به خانواده بازرسی، تلاش برای ارتقاء سطح عملکرد سازمان را مسئولیت مهم بازرسی ها دانست و اظهار کرد: مسئولین بازرسی با ایجاد آگاهی در بین مدیران واحدها، فرهنگ سازی و شناساندن نقاط ضعف و قوت در میان واحدهای مختلف را اشاعه دهند.

وی جلوگیری از انحراف و فساد را یک اصل قطعی دانست و گفت: پیشگیری از وقوع تخلف دستگاهی ماموریت مهم بازرسی ها به شمار می رود و دید ریزبینانه، دقیق و موشکافانه نیاز مجموعه بازرسی است.

شکری زاده رئیس بازرسی  شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی سخنانی، گزارشی در خصوص میزان تولید، فروش و سهام پتروشیمی های منطقه ارائه کردند.

در ادامه این جلسه موضوع جاری سازی قانون ارتقاء نظام سلامت اداری در پتروشیمی ها مطرح و هسته اولیه کمیته ارتقاء سلامت اداری نیز تشکیل شد.

گفتنی است که تدریس "مدیریت استراتژیک" توسط  دکتر شکیبا موضوعی بود که در ادامه این جلسه  برای بازرسان شرکت های پتروشیمی منطقه صورت گرفت.


۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۱۴
کد خبر : ۱۶,۴۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید