شراکت با شرکت عملیات غیرصنعتی نقطه عطف یک خانواده پرتلاش

شراکت با شرکت عملیات غیرصنعتی نقطه عطف یک خانواده پرتلاش
خانم عرب پور و پسرش ارسلان نوروزی توانستند با آغاز شراکت خود با شرکت عملیات غیرصنعتی در حوزه خدمات غذایی و رستوران داری، نقطه عطف جدیدی در زندگی خود ایجاد کنند

 گاهی لزوم برخی قیدها در جملات خیلی زیاد است، مثلا چرخ زندگی "باید" بچرخد. اینجا مادری است که با وجود تمام مشقت ها ثابت کرده چرخ زندگی اش را "باید" بچرخاند.

اهل ریسک و همراه با پشتکار هستند، از آن دسته آدم هایی که فکر و ایده اش را به لباس عمل آراسته می کند.

آن ها لذت رسیدن به مقصود را بی وقفه زیر زبانشان مزه مزه می کنند و شوق همکاری و پرداختن به کارهای جدید را در دیگران به وجود می آورند.

خانم عرب پور و پسرشان ارسلان نوروزی از آن جمله آدم هایی هستند که فعل خواستن را برای خود صرف کردند.

لطفا خودتان را معرفی کنید

زهرا عرب پور خانمیرزایی متولد اسفند 1347 مدیرعامل شرکت و رستوران های تابان هستم و پسرم ارسلان نوروزی متولد مهر 1365 رئیس هیئت مدیره این شرکت است.

از تصمیم و انگیزه تان برای تاسیس رستوران بگویید

شاید مهمترین دلیل این تصمیم، شرایط سخت اقتصادی و نداشتن پشتوانه مالی بود اما  انگیزه ام پسرم ارسلان نوروزی بود که همیشه دلگرم به وجودش بوده و هستم.

از چه سالی شروع به کار رستوران داری کردید؟

با وجود تمام مشکلات و تنگناها سال 85 اولین حلقه زنجیره رستوران ها را بصورت محدود ایجاد کردم.

از قبل آموزش دیده بودید یا بر اساس تجربه شروع به کار کردید؟

اوایل کار بر اساس تجربه و هرآنچه که بلد بودیم پیش میرفتیم، چون اساس کار ما پخت غذای سنتی وایرانی بود اما بعدها پسرم ارسلان حدود 2 سال برای شرکت در کارگاه ها و دوره های آشپزی مرتبا به تهران سفر می کرد و در این مدت خودم به کمک آموخته های پسرم امور رستوران را اداره می کردیم.

اول صحبت ها فرمودین رستوران های تابان، این جمع بستن رستوران ها را روشن تر بیان می کنید؟

ما در ابتدا کارمان را با یک رستوران کوچک شروع کردیم اما حالا و با تلاش های شبانه روزی فرزند رشیدم  رستوران تابان 3 شعبه دارد که حدود 100 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

نقطه آغاز رشدتان در رستوران داری  کجا بود؟

 از یک مقطعی تصمیم گرفتیم وارد کار رستوران داری شرکتی بشویم و بتوانیم از ظرفیت پتروشیمی های شهرستان بهره ببریم. به همین دلیل اولین رستوران خود را با همکاری شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرک بعثت راه اندازی کردیم. به لطف خدا و با همت پسرم و با کمک های شرکت عملیات غیرصنعتی که این زمینه را برای ما ایجاد کرد توانستیم کار را گسترش بدهیم و دومین  حلقه رستوران تابان را در پارک ارم شهر چمران راه اندازی کنیم.بعد از گذشت مدتی و با جلب اعتماد شرکت عملیات غیرصنعتی با تهیه مکان در شهر بندرامام که پیش از آن هیچ رستورانی ویژه خانواده کارکنان صنایع پتروشیمی در این شهر وجود نداشت، توانستیم سومین حلقه رستوران از رستوران های زنجیره ای تابان را راه اندازی کنیم.

زمانی که اولین غذا را در سال 85 در آن رستوران کوچک برای مشتری آماده می کردید، تصورداشتید که بتوانید کارتان را تا این حد گسترش بدهید؟

در شروع کار آنقدر مشکلات زیاد بود که انرژی ادامه کار از من و پسرم گرفته  می شد ولی هربار محکم تر می شدیم و دست به زانوهای خود می گذاشتیم و بلند می شدیم و با قدرت بیشتر مسیرمان را طی می کردیم. شاید تصور شرایط فعلی در 12 سال پیش چندان معقول به نظر نمی رسید ولی من به توانایی های خودمان ایمان داشتم و مطمئن بودم که خدا هیچ زحمتی را بی پاسخ نمی گذارد.

تا حالا نظر مشتریان خودتان را درباره  کیفیت غذاها جویا شدید؟ تاحالا اعتراضی نسبت به ارائه سرویس در رستوران هاتون داشتید؟

 هر سه رستوران مجموعه تابان در شهرک بعثت، شهر چمران و شهر بندرامام بصورت شراکتی با عملیات غیرصنعتی اداره  می شود و این شرکت به عنوان ناظر مرتبا بر نحوه کار ما نظارت می کند. واحد خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی بصورت مداوم نظر مشتریان را از طریق فرم های نظر سنجی دریافت می کند و خود ما نیز بصورت حضوری و چهره به چهره پیشنهادات و انتقادات مشتریان را دریافت می کنیم و در کمال احترام سعی در افزایش کیفیت ارائه سرویس داریم.

سخن پایانی

شعار ما در رستوران های تابان این جمله است که "کیفیت اتفاقی نیست" ما خود را موظف می دانیم بهترین خدمات را به مشتریانی که به ما اعتماد کرده اند، ارائه کنیم و تک تک پرسنل ما این را می دانند که رضایتمندی اصل اساسی شرکت است و از آنجایی که شرکت عملیات غیرصنعتی نیز بر این موضوع اصرار دارد، دقت دو چندانی در رعایت و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان داریم.

و در پایان تشکر می کنم از کسانی که ما را حمایت کردند، از پسرم ارسلان نوروزی که با تلاش شبانه روزی سعی در گسترش شرکت تابان داشته و همچنین تشکر ویژه می کنم از شرکت عملیات غیرصنعتی که با دیدی باز مارا یاری کرد و توانستیم با ایجاد اشتغال و افزایش کیفیت ارائه سرویس، گامی در جهت رضایتمندی در جامعه و کارکنان محترم صنایع پتروشیمی برداریم.

۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۹۴۷
کد خبر : ۱۷,۴۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید