دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با فرمانده انتظامی بندرماهشهر به مناسبت هفته ناجا

دیدار مدیرعامل و  اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با فرمانده انتظامی بندرماهشهر به مناسبت هفته ناجا
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت به مناسبت هفته ناجا با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی مدیرعامل این شرکت و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه به مناسبت هفته ناجا با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر دیدار کردند.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا اظهار کرد: کار نیروی انتظامی در شهرستان بندرماهشهر سخت است و تلاش های شبانه روزی می طلبد و به لطف خدا با روحیه ای که در برادرانمان  در قسمت های مختلف نیروی انتظامی سراغ داریم، این مسئولیت خطیر را به بهترین شکل انجام می دهند.

وی افزود: بدلیل آنکه بخشی از وظایفی که بر دوش شرکت عملیات غیرصنعتی قرار گرفته تامین امنیت شهرک بعثت است و به همین علت تا حدی از دشواری های این کار مطلع هستیم و می دانیم که  دوستانمان در نیروی انتظامی چه سختی هایی را متحمل می شوند..

مهندس غلامی گفت: در طول سالیان اخیر تلاش کرده ایم با درک شرایط به کمک نیروهای زحمت کش امنیتی و انتظامی بیاییم و چنانچه در آینده هم این نیاز حس شود، کوتاهی نخواهیم کرد.

سرهنگ زبیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر در ادامه این دیدار با تقدیر از توجه مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی به موضوعات انتظامی و امنیتی بیان کرد: با رویکرد مثبتی که در مدیریت این شرکت وجود دارد، همیشه و در هر زمانی که به حمایت نیاز داشتیم شرکت عملیات غیرصنعتی در این زمینه پیشگام شده و به همین دلیل از این حمایت ها تقدیر میکنیم.

سرهنگ زبیدی در پایان گفت: خوشبختانه شهرستان بندرماهشهر به دلیل وجود صنایع پتروشیمی و حمایت های آن ها، نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر از لحاظ امکانات و تجهیزات وضعیت بهتری دارد و امیدواریم با تداوم این حمایت ها، امنیت فعلی نیز ارتقاء پیدا کند..

۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۸۳
کد خبر : ۱۷,۴۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید