برگزاری سی امین نشست "فرهنگ انتظار و مهدویت" در شهرک بعثت و بندرماهشهر

برگزاری سی امین نشست  "فرهنگ انتظار و مهدویت" در شهرک بعثت و بندرماهشهر
سی امین نشست ماهانه فرهنگ انتظار و مهدویت توسط کانون قرآن و انتظار شرکت عملیات غیرصنعتی در سالن همایش های مجموعه اندیشه شهرک بعثت و فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی سی امین نشست ماهانه فرهنگ انتظار و مهدویت توسط کانون قرآن و انتظار شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع  پتروشیمی در سالن همایش های مجموعه اندیشه شهرک بعثت و فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر برگزار شد.

این نشست با سخنرانی دکتر اسماعیل شفیعی سروستانی مدیر موسسه موعود عصر(عج) و با موضوع "از قله عاشورا تا دریای ظهور" برگزار شد.

این برنامه در دو روز متوالی در شهرک بعثت و بندرماهشهر برگزار شد و موضوعات مربوط به قیام امام حسین(ع) و اتصال آن به قیام حضرت قائم(عج) و تحولات آخرالزمان مورد بحث و تحلیل قرار گرفت.

دکتر شفیعی سروستانی در روز اول این برنامه در مجموعه اندیشه شهرک بعثت با اشاره به اینکه از ابتدای تاریخ بشریت همیشه یک جریان باطل در برابر جریان حق قرار داشته، گفت: قیام امام حسین(ع) پرده های نفاق را از چهره کوفیان برداشت و خون سیدالشهدا(ع) و یاران ایشان یک منتقم دارد و آن هم امام زمان(عج) است.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه همچنین در روز دوم نشست فرهنگ انتظار و مهدویت در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر با بیان روایات مربوط به دوران آخرالزمان اظهار کرد: بسیاری از روایات از ائمه معصومین(ع) که در ارتباط با تحولات دوران آخرالزمان هستند، در این زمان قابل مشاهده است و صهیونیست ها و کافران زمانه تمام کارهای پلیدی که تصورش هم مشکل است را عملی کرده اند.

وی ادامه می دهد: وظیفه کنونی جامعه اسلامی و منتظران واقعی، پرهیزگاری بیش از پیش است؛ جامعه منتظر نیاز دارد که به اجرای احکام الهی اهتمام ورزیده شود و زمینه را برای ظهور حضرت موعود(عج) آماده کند.

گفتنی است که با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده که این نشست ها با محوریت انتظار و قیام حضرت مهدی(عج) بصورت مستمر توسط کانون قرآن و انتظار شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شود.

۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۰۶
کد خبر : ۱۷,۴۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید