رئیس دانشگاه پیام نور بندرماهشهر: تعمیرات این دانشگاه با مساعدت شرکت عملیات غیرصنعتی انجام و برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شد.

رئیس دانشگاه پیام نور بندرماهشهر: تعمیرات این دانشگاه با مساعدت شرکت عملیات غیرصنعتی انجام و برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شد.
دانشگاه پیام نور بندرماهشهربه دلیل فرسودگی ساختمان برای آغاز سال تحصیلی جدید نیاز به تعمیرات داشت وبا درخواست رئیس این دانشگاه، انجام تعمیرات ساختمان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی دانشگاه پیام نور بندرماهشهربه دلیل فرسودگی ساختمان برای آغاز سال تحصیلی جدید نیاز به تعمیرات داشت وبا درخواست رئیس این دانشگاه، انجام تعمیرات ساختمان در دستور کار قرار گرفت.

دکتر رحیمی رئیس دانشگاه پیام نور بندرماهشهر در این خصوص اظهار کرد: ساختمان این دانشگاه بعد از چندین سال که مورد استفاده قرار گرفت، دچار فرسودگی شد و نیاز به تعمیرات داشت که با حسن نظر مسئولین و مساعدت شرکت عملیات غیرصنعتی ، پروژه بازسازی دانشگاه آغاز شد.

وی افزود: این پروژه از 20 مرداد شروع شد وبا آغاز سال تحصیلی جدید، محیط تازه ای برای دانشجویان مهیا شد.

دکتر رحیمی با اشاره به تاثیر فضای تحصیلی بر روند آموزش دانشجویان گفت: یکی از نیازهای دانشجویان، تحصیل در محیطی درخور و شایسته مقام آن هاست که با همکاری های صورت گرفته هم اکنون این محیط فراهم شده است.

شایان ذکر است که تعمیرات دانشگاه پیام نور بندرماهشهر با هزینه 500 میلیون ریالی از محل شورای راهبردی صنایع پتروشیمی توسط شرکت عملیات غیرصنعتی انجام شد.

دانشگاه پیام نور از سال 86 در بندرماهشهر آغاز به کار کرد و هم اکنون در 14 رشته فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی حدود هزار دانشجو دارد.

به گفته ریاست این دانشگاه در بندرماهشهر، گسترش فرهنگ آموزش عالی در منطقه  با توجه به هزینه های کمتر این دانشگاه در مقایسه با سایر مراکز علمی، از اهداف اصلی دانشگاه پیام نور بندرماهشهر است

۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۰۳
کد خبر : ۱۷,۴۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید