گفت و گو با مسئول امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش

گفت و گو با مسئول امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش
اصغر نظری رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت روز تربیت بدنی فعالیت های ورزشی این شرکت را تشریح کرد

 26 مهر که در تقویم به نام روز تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده، بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با خدمات ارائه شده و برنامه های آینده ورزشی مجموعه های مختلف شرکت عملیات غیرصنعتی و به همین مناسبت با اصغر نظری رئیس امور ورزش این شرکت به گفت و گو نشستیم.

شنوای صحبت های آغازین حضرتعالی هستیم

در ابتدا 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش را به کلیه همکاران، ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک عرض می کنم و امیدوارم بتوانیم وظایفی که بر دوش امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی سپرده شده را به بهترین شکل انجام دهیم.

فعالیت های امور ورزش بر چه پایه ای بنا شده و در کدام حوزه های ورزشی فعالیت دارد؟

امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی در راستای چشم انداز این شرکت که باید انتخاب اول مشتریان با خدمات سرآمد باشد، سعی می کند امکانات و تجهیزات با کیفیت را در منطقه مهیا کند. فعالیت های امور ورزش در پنج بخش کلینیک های تندرستی، مدیریت سالن های ورزشی، برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی، آموزش رشته های ورزشی و برگزاری ورزش های همگانی انجام می شود.

لطفا کلینیک های ورزشی را بیشتر معرفی کنید

با توجه به استراتژی های شرکت عملیات غیرصنعتی در راستای گسترش خدمات و تنوع گرایش های ورزشی، کلینیک های تخصصی پزشکی-ورزشی را با مشارکت بخش خصوصی ایجاد کردیم. در این کلینیک ها خدمات مختلفی ارائه می شود از جمله برطرف سازی ناهنجاری های جسمانی، کاهش وزن، تجویز فعالیت های ورزشی و تغذیه و ارائه رشته های ورزشی جدید مانند TRX  و بزودی EMS که به تازگی وارد کشور شده و تعداد انگشت شماری از آن ها در سطح کشور وجود دارد.

در بخش آموزش چه فعالیت های انجام می شود؟

در رشته های مختلف  ورزشی و برای رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش هایی برای بانوان و آقایان توسط مربیان مجرب ارائه می شود. این دوره ها در بازه های زمانی مختلف در طول سال برگزار می شود و بنا به استقبال شرکت کنندگان، برنامه ریزی های آینده نیز صورت می گیرد.

امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی چه فعالیت هایی در جهت برگزاری جشنواره های ورزشی دارد؟

مسابقات ورزشی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بصورت سالیانه برای رده های سنی مختلف در بخش های آقایان و بانوان توسط شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرهای کیش، اصفهان، همدان و بندرماهشهر برگزار می شود که اثبات توانمندی های مجموعه امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی باعث شد که حتی در شهرهای دیگر نیز، میزبانی به ما سپرده شود.

ان شاالله برای امسال نیز برگزاری هفتمین جشنواره شهدای صنایع پتروشیمی بندرماهشهر برنامه ریزی شده است که با حضور 16 پتروشیمی و 1200 ورزشکار، در 8 رشته ورشی برای آقایان و بانوان انجام خواهد شد.

امکانات ورزشی شرکت عملیات غیرصنعتی که در حال حاضر مورد استفاده مردم و خانواده صنایع پتروشیمی قرار می گیرد را معرفی کنید

امکانات امور ورزش شامل بخش های مختلف ورزشی است؛ سالن چند منظوره 2000 نفری بعثت، سالن بدنسازی حرفه ای بعثت با گنجایش ماهانه 1000 مراجعه کننده، استخر سرپوشیده آزادی، سالن ویژه بانوان حجاب، سالن تنیس روی میزمرحوم نوید حجازی، سالن دارت خبرنگار، مجموعه شهید شیرعلی نژاد، کلینیک تندرستی در بندرماهشهر و شهرک بعثت، سالن چند منظوره بوعلی سینا در شهرک بعثت، سالن بدنسازی پارک ارم، والیبال ساحلی و محوطه اسب دوانی در پارک ارم از جمله امکانات شرکت عملیات غیرصنعتی در سطح شهرستان بندرماهشهر هستند.

و کلام آخر..

یکی از ارکان یک جامعه سالم، ورزش است و ما در این مجموعه تلاش می کنیم که توانمان را برای ارتقاء سطح سلامت جامعه بکار بگیریم و کارکنان محترم صنایع پتروشیمی و خانواده های آنان بتوانند از محیطی شایسته جهت انجام فعالیت های ورزشی استفاده کنند.

 

۲۶ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۲۸
کد خبر : ۱۸,۴۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید