دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با کارکنان امور ورزش این شرکت به مناسبت هفته تربیت بدنی

دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با کارکنان امور ورزش این شرکت به مناسبت هفته تربیت بدنی
26 مهرماه در تقویم به نام روز تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و به همین مناسبت مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور در دفتر امور ورزش این شرکت، روز تربیت بدنی را به همکاران ورزشی خود تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی 26 مهرماه در تقویم  به نام روز تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و به همین مناسبت مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور در دفتر امور ورزش این شرکت، روز تربیت بدنی را به همکاران ورزشی خود تبریک گفتند.

مهندس غلامی در این دیدار فعالیت های ورزشی را یکی از ارکان اساسی یک جامعه سالم دانست و اظهار کرد: هر انسانی برای طی کردن پله های پیشرفت نیاز دارد در کنار تقویت جنبه های علمی، معنوی، روحی و اخلاقی خود، جنبه جسمانی خود را تقویت کند و این جز با انجام فعالیت های ورزشی ممکن نیست.

وی افزود: بسیاری از افراد جامعه به دلیل مشغله های زندگی از ورزش و فعالیت های جسمانی غافل می شوند که این غفلت دردراز مدت و سن های بالاتر تاثیر منفی بر سلامت افراد می گذارد و به همین دلیل اختصاص مدت زمانی هرچند کوتاه جهت حفظ سلامت جسمانی لازم وضروری است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی بخشی از وظایف محول شده بر دوش این شرکت را ارائه خدمات ورزشی دانست و گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی چندین مکان ورزشی از قبیل استخر، سالن های ورزشی، سالن های بدنسازی، کلینیک های پزشکی-ورزشی و ... را در اختیار دارد که این اماکن با ظرفیت بالا و با مدیریت همکارانمان در امور ورزش در حال ارائه خدمات به خانواده محترم صنایع پتروشیمی هستند.

مهندس غلامی در پایان خاطرنشان کرد: حضور صنایع پتروشیمی در شهرستان بندرماهشهر موجب شده که در مقایسه با سایرشهرهای کشوراماکن ورزشی متنوعی در منطقه وجود داشته باشد. شرکت عملیات غیرصنعتی تلاش کرده با برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، جشنوره های ورزشی و توسعه ورزش های همگانی در نقاط مختلف شهرستان، پای عموم مردم را به انجام فعالیت های ورزشی باز کند.

اصغر نظری رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، استقبال خانواده صنایع پتروشیمی و عموم مردم شهرستان از امکانات ورزشی این شرکت را قابل توجه دانست و مجهزو بروز بودن تجهیزات را یکی از دلایل اصلی این استقبال معرفی کرد.

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۳۳
کد خبر : ۱۸,۴۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید